Friday, May 19, 2006

Afscheidsfeestjes

Druk, drukker, drukst...

We worden her en der uitgenodigd bij vrienden omdat ze ons nog eens willen bij hen hebben voor ons vertrek... maar spijtig genoeg komen we tijd te kort en moeten we mensen teleurstellen!

Daarom geven we dan ook een groots afscheidsfeest op 8 juli waarop we zo'n 80 mensen hebben uitgenodigd: familie, buren, vrienden... Tegelijkertijd wordt dat ook een beetje mijn verjaardagsfeest, want op 7 juli word ik alweer een jaartje ouder.

Axelle krijgt een heuse afscheidsfuif (want da's cool) een weekje voor wij de receptie organiseren.

Ondertussen zijn we ook nog werkjes aan het doen binnen en buiten het huis zodat het twee jaar zonder onze goede zorgen verder kan.

Konden we maar wat "tijd" kopen! Ik deed het direct. Maar ik vrees dat we het zullen moeten doen met de tijd die ons hier nog rest voor ons vertrek!

2 comments:

kastelke said...

Kristine, wat leuk zeg dat alles zo heel erg concreet dichterbij komt, zodat je volop bezig bent met allerlei dingen nog in orde brengen, afscheid nemen, ....
Ik vind het leuk dat je ons via je blog mee laat genieten! En ik wou dat ik in jouw schoenen stond! (wij zitten eigenlijk al meer dan een jaar te wachten op ons vertrek) :-(

kastelke said...

Niet dat wij nieuwsgierig zijn, hé Marion?
(maar we willen wel alles weten. Onder andere: hoe oud is jullie dochter? Wat denkt zij van zo'n verhuis?)