Tuesday, June 27, 2006

Afscheidsfeestje op het werk



Vandaag hadden de collega's een restaurantje geboekt om samen nog eens uitgebreid te gaan tafelen en mijn afscheid te 'vieren'.
Ik zat nog niet goed en wel aan tafel of er werd me al een reuzekaart in handen gedrukt.
Ieder van hen had me een lief woordje geschreven en toen werd het allemaal effe te veel en kwamen de waterlandertjes piepen!
Bij een lekker glaasje caiperinia werd er getoast op mijn LA-avontuur en kreeg ik nog een boel cadeautjes overhandigd: een leuke koffiemok, onderzettertjes die in het Engels beschrijven hoe je van 'sober' naar 'drunk' kunt evolueren [zal misschien nog van pas komen als ik mijn heimwee ga verdrinken [hihi]], antistressballetjes om in je handen te rollen, een cd met 'zen'-muziek, een heel knap halssnoer [goed gekozen door mijn collega Veronique] en een aankoopbon om nog een laatste maal uit de bol te gaan tijdens de solden bij Mexx [mijn lievelingsmerk].
Ik ben dus in de watten gelegd! Maar dat was nog niet alles... daar bovenop hebben ze mijn eten betaald en hadden ze een kleurenconsulente ingehuurd om ons te entertainen na het eten. Zo is ieder van ons te weten gekomen of hij/zij een winter-, zomer-, lente- of herfsttype is. Ikzelf blijk een wintertype te zijn en ik zal dus in de toekomst gewapend met mijn kleurenkaartje de winkels afschuimen.
Dit wad dus een drukke maar leuke namiddag en ik ben er eerlijk gezegd nog altijd een beetje ondersteboven van.
Daarna moest ik naar school om Axelle's boeken op te halen om in LA Nederlands en Belgische wiskunde te kunnen bijbenen.
En nu ben ik rustig aan het nagenieten van deze prachtige dag die mijn lieve collega's me cadeau hebben gedaan. BEDANKT ALLEMAAL als jullie dit gaan lezen [ze krijgen dit blogadres pas op vrijdag].

4 comments:

@nn said...

Echt wel attend en plezant, zo een afscheid dat vergeet je niet gauw meer en dit is toch wel een hart onder de riem voor de komende drukke en turbulente maanden.

kastelke said...

Wat een leuk afscheidsfeestje!

Ik wens je bij deze nog een heel goed vertrek, want wij vertrekken op reis en ik kom pas terug piepen hier als jullie al in Amerika zitten. Ben heel erg benieuwd naar je verhalen!
Geniet nog van je laatste dagen België, tracht nog van die leuke dingen te doen die 'België' zullen zijn als je in Amerika zit (voor mij zou dat zijn: een doos pralines van Leonidas kopen -én opeten-, een fritje in een puntzak met tartaar en een curryworst. Allen lekker ongezond!)

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Unknown said...

Veel sukses en geluk in America.
Om nieuws te krijgen van hier kan je ook mijn blog raadplegen :
http/::WWW;ixelles2006.blogspot.com
Jacques Spelkens