Friday, June 30, 2006

Laatste werkdag / Dernier jour au bureau

Nooit gedacht dat het me zo moeilijk zou vallen... afscheid nemen van mensen waar je al jaren met samenwerkt is al bijna even moeilijk als afscheid nemen van vrienden of familie.
De traantjes hebben dus wel degelijk gevloeid vandaag.
Heb deze ochtend een afscheidsmailtje uitgestuurd binnen het bedrijf en ook naar de mensen buiten het bedrijf waar ik met samenwerk.
Ik heb ontzettend leuke en hartverwarmende reacties gekregen en dat is fijn.
Heb zelfs op mijn blog al commentaren gekregen van collega's: LEUK LEUK.

A tous mes collègues: grand merci pour vos petits mots d'encouragement, votre soutien, votre écoute.... il ne me sera pas facile de vous "oublier" de l'autre côté de l'océan! (mais vous oublier n'est pas le but!). Bisous à vous tous à Tractebel Engineering et Suez... et n'oubliez pas de me tenir au courant des petites ou grandes choses qui changeront dans le futur!

3 comments:

saskia said...

Zeg kristine,

tractebel engineering, ben je dan ingenieur daar? Ga jij in amerika proberen te werken, of ga je de tijd vullen met vrijwilligers werk of lessen.

Ik studeer zelf dit jaar af en 2 van mijn medestudenten hebben een contract getekent bij tractebel engineering. Moest ik zelf niet naar amerika vertrekken, dan was dit waarschijnlijk ook mijn eerste keuze van bedrijf geweest.

Veel succes nog met de verhuis de volgende weken en over 2 maand, kom ik je in LA vergezellen :)

Saskia

kristine@BackinBelgium said...

Neen hoor Saskia. Ik werkte er op Human Resources op de trainingdienst. Leuk dat je Tractebel Engineering kent! Inderdaad, tot binnen 2 maand. Ik ben benieuwd om je in levende lijve te kunnen ontmoeten! Groetjes.

ilse said...

Kan me voorstellen hoe je je voelde op die laatste dag. Bij mij is het precies een jaar geleden, op 30 juni 2005, dat ik mijn laatste dag gewerkt heb.
Ik had het nooit verwacht maar heb er nog geen moment spijt van gehad.
Succes