Wednesday, February 27, 2008

Another party

Gisterenavond naar een Partylite candle party geweest bij Nancy.
Ik was al eens naar eentje bij Jana geweest.
Wat moet je je erbij voorstellen? Een hele resem kandelaars en kaarsen... een tafel vol!
Sommige té kitcherig naar mijn oordeel, andere echt héél strak van lijn en voor mij dus vallend onder de noemer "mooi"!
Toch keuze genoeg om 2 "parties" na elkaar aankopen te kunnen doen.
Heb er ook theelichtjes gekocht met een aangenaam geurtje (die theelichtjes gaan veel langer mee dan die van Ikea) en ze branden ook veel mooier (schoon gelijkmatig vlammeke).
Vorige keer kocht ik onder andere een mooi windlicht (zie foto).
Gisteren een metalen vierkante voet, daarop een uitgeholde witte vierkante kaars. In die kaars staat een glazen houdertje waarin je theelichtjes brandt of kleine kaarsjes...
Héél schoon (toch weer naar mijn eigen smaak natuurlijk).
Weer eens iets anders dan "Tupperware", "Mylène"... of al die party-avonden die we ondertussen toch wel meer dan beu aan het worden zijn.


Links is het windlicht dat ik kocht... Rechts andere producten die ze verkopen.

No comments: