Sunday, February 10, 2008

Happy Marina del Rey Birthday weekend

Ja, jullie lezen het goed...
Nog steeds waren we niet uitgefeest voor Alain's 40ste!
Dinsdag, de dag zelf van zijn verjaardag... hielden we nog een klein feestje met onze Mariners Village companions.
Zaterdagavond waren Nele en Kurt van de partij tesamen met collega's van Alain.
De avond begon "modest", maar eindigde weer in overvloed van drank en vooral met veel dansplezier (jaja Nele en Kurt, jullie zijn te vroeg vertrokken!).
Ik maakte wat hapjes klaar uit mijn Colruytkookboeken en bestelde taart bij Angel Maid Bakery 4538 S Centinela AveLos Angeles, CA 90066 Phone: (310) 915-2078 . Héérlijke taarten!
Eentje met fruit en de andere met een mousse van mango... en het goede nieuws: niet van dat overdreven ZOET dat je hier overal kan vinden.
Beste Belgen hier ter plaatse, denk nu niet dat je er brood kan vinden... dat niet! Alleen maar desserts en koekjes!
Het feestje eindigde dus, zoals gezegd, dansend tot in de vroege uurtjes (toch naar Amerikaanse normen, want het was 1u30 am!).





3 comments:

Anonymous said...

Als die Alain nog maar normaal kan doen als hij in Belgie terug is,ik vrees er voor het was al een pateeke maar nu doet hij wel echt raar,bij ons hier mochten we niet in de stoelen springen laat staan in witte stoelen ???????

Anonymous said...

sinds dat hij naar de 50 gaat doet hij heel raar.
toch niet in zijn koppeke geschoten zeker.

Anonymous said...

Potverdikke, we zijn inderdaad te vroeg naar huis gegaan, ik had mijn benen ook wel eens willen uitzwaaien!!
Groetjes,
Nele