Wednesday, April 16, 2008

De afgelopen dagen

De afgelopen dagen was het heerlijk warm... 33° C hier in de Marina. Kleine hittegolf!
Ik herinner me al niet goed meer wat er vrijdagavond op het programma stond, maar zaterdagochtend gingen we nog snel wat afkoelen in het zwembad vooraleer we naar Glendale vertrokken. In Glendale organiseerde de Belgische Club namelijk een pannekoekenfestijn voor Lichtmis. Een beetje minder volk dan vorig jaar (misschien wel door dat heerlijk weer), maar ons toch geamuseerd en de boel mee helpen opruimen.
Dan terug naar huis en toen we thuiskwamen zo rond 7.45pm was het hier bij ons nog steeds 22°C ... dat is ook warm want we zitten hier wel vlak bij die koude Oceaan hé.
Volgende ochtend naar de gym en naar het zwembad. Daar kwamen we natuurlijk weer een hoop bekend volk tegen. Gezwommen en gezond tot 3pm en dan maar naar huis, want 5u zon is toch echt wel meer dan voldoende.
BBQ en buiten gegeten 's avonds... zonder patioheater wel te verstaan.

Ook maandag was het nog lekker warm, weliswaar al wel enige graden minder. Toch nog warm genoeg om na school het zwembad op te zoeken.
Dat deden we ook dinsdag en vandaag na school.

Vandaag was Karen op bezoek bij mijn vriendin Nancy. Karen is hier vertrokken zo'n 2 weken nadat wij in 2006 toekwamen. Zij keerde toen terug naar Londen met haar gezin. Het was dus leuk eens bij te praten en vooral te horen hoe hun terugkomst in Engeland verlopen is. Haar kinderen konden het alleszins goed vinden terug in hun "home country". Dat gesprek stelde me tog enigszins gerust... ook wij zullen wel op onze pootjes terecht komen.

Vanavond was het hier verwenavond voor Alain en mij. Bij mij is het verwennen al over, Alain ligt nog op de massagetafel. Ik wist niet dat er zoveel van mijn spiertjes weer "vast" zaten... hopelijk zitten ze nu terug wat losser nadat Martine er haar hand in vast heeft gezet!

Vrijdagavond hebben we een avondje uit met de vrienden. Axelle kijkt uit naar de babysit want dat is een lieve dame van school die héél graag met de kinderen kunstwerkjes maakt en speelt.
We gaan naar El Floridita, dat is een restaurant annex salsabar. Daar gaan we dus nog eens "proberen" of we nog wat van onze danspasjes weten uit onze cursussen (lol).

Zaterdagavond hebben we een andere "ALLO ALLO"-avond op de planning staan. Dit keer gaan we met z'n allen tv kijken bij Jana en Puska.

En zo zijn jullie weer wat op de hoogte van ons doen en laten hier...

De groetjes!

2 comments:

Anonymous said...

Inderdaad zalig weerke! Het was vorige week voor ons in de Canyons vele minder, brr. Druk weekend vvor de deur zie ik, veel plezier!!
Groetjes, Nele

Anonymous said...

Ik denk dat wij nog wel wat mogen wachten om buiten te eten tenzij men zijne winteroutfit aantrekt maar dat is ook niet zo aangenaam hé !
Profiteer er nog maar wat van. Misschien heb je geluk in juli als je terug bent dan schijnt hier misschien ook de zon !
Nog veel fun en tot binnenkort
Renata