Thursday, April 10, 2008

Photoshoot on the channel




Dit is wat we "in de verte" zagen langsvaren in het kanaal... Natuurlijk waren we wat nieuwsgierig. We namen er dus onze nieuwe fotocamera bij (mijn superkoopje van het internet) én ook de verrekijker.
Blijkbaar was het dus een schaars geklede dame die een fotoshoot had op het kanaal... Een goed half uur laten vaarden ze terug de haven in en was de jongedame iets of wat warmer aangekleed (lol)!
En zo valt er hier wel altijd iets te beleven.
En zo kon ik ook gelijk mijn eerste fotootjes maken met de nieuwe Canon. Moet nog veel leren en uittesten... maar inzoomen doet ie alleszins al zéér goed!

2 comments:

Anonymous said...

Jij was je al aan het oefenen als paparazzi. Is je goed gelukt moet ik zeggen.
Ik dacht op het eerste zicht dat jij op die boot lag maar het is dan toch niet waar.
Groetjes,
Renata

Anonymous said...

mijn echtgenoot is niet blij dat ge die foto op uw blog gezet hebt,hij wist niet dat ik bij u kuren gedaan had.