Tuesday, December 04, 2007

Een in het honderd gelopen tandartsafspraak

Vol goede moed trok ik deze ochtend richting Santa Monica (15th street) voor mijn afspraak bij de tandarts. Ik moest er om 10u30 zijn. Na zeker een kwartiertje rondcruisen in de buurt, vond ik eindelijk een parkeerplaatsje met een parkeermeter. Indien ik dat niet had gevonden, moest ik zo maar eventjes 10 dollar betalen voor een overdekte parking (en dat voor maximum 1 uur parkeren!). Santa Monica is namelijk heel moeilijk om te parkeren... overal borden met "uitzonderingen" erop... en we hebben er al een fikse parkeerboete gehad. Ik let dus wel op!
Net op tijd kwam ik in de tandartspraktijk binnengestormd... om er te horen dat mijn afspraak niet op dinsdag 4 maar op donderdag 6 december was.
Mijn afspraakkaartje zei me 4 december, hun afsprakenboek 6 december!
Wat nu? Terug richting huiswaarts, want voor de "cleaning" hebben ze maar 1 assistente en haar agenda zat al volgeboekt.
Onnodig te zeggen dat ik "boos", "zeer boos" was! Ik heb het hun dan ook eens goed gezegd.
De hele ochtend was ik namelijk wat "misselijk" geweest omdat ik echt niet graag naar de tandarts ga en dus erg stress als ik daar naartoe moet.
Ik was vooral ook slecht gezind omdat ik mijn hele trainingsprogramma in de gym rond die afspraak had rondgepland en alles nu in het honderd liep natuurlijk.
Gelukkig kon ik toch nog mijn trainingsuurtje afmaken in de gym vooraleer ik Axelle om 13u30 moest gaan afhalen.


Nu kan ik donderdag nog eens stressen... en hopelijk loopt dan alles van een leien dakje!

1 comment:

Anonymous said...

alle gij bent dus niet alleen aan het stressen ,ik ook later uitleg ,heb en goeie aanval van hyperventilatie gehad plezant hoor Rosette