Thursday, December 06, 2007

'k Ben er van af!

Joepie... 'k ben er van af... 't Is te zeggen: van de "scaling & root planing", of met andere woorden een "deep cleaning" om tandplak te verwijderen en het tandvlees grondig op te kuisen.
Om 10u30 was mijn afspraak... om 11u45 wandelde ik terug de straat op, blij dat alles gedaan was én 237 dollar armer.
Jaja, veel geld hé. Gelukkig hebben we een goede dental insurance, anders zou dat grapje mij 607 dollar gekost hebben!
En nu zit Alain op de tandartsstoel... voor dezelfde behandeling én voor het aanmeten van een kroon op één van zijn tanden.
Die komt dus zeker buiten met een rekening die nog héél wat beter zal zijn (aiai).
Ik kreeg wel een troostprijs voor de rekening die ik kreeg voorgeschoteld: een SONICARE elektronische tandenborstel en hopelijk mag Alain op evenveel geluk rekenen (lol).
Het tandartsleed is hiermee nog niet geleden... hij moet nog een andere kroon, ik ook eentje en dan nog wat gaatjes vullen hier en daar (zowel bij hem als bij mij).
Volgende week donderdag is mijn volgende afspraak, samen met Axelle.
Maar ik beloof hierbij dat ik nu niet post na post over tandartsbezoeken ga schrijven!
De volgende post zal gaan over de aankomst van oma. Want morgen deze tijd landt mama (om 15u20) hier in LA.
Zaterdag hebben we hier de "boat parade"... weer iets leuks om naar uit te kijken.
Jullie horen dus nog van ons!

PS: Lore: bedankt voor het leuke briefje dat je aan Axelle hebt gezonden.
PS: Julieke: bedankt voor het e-kaartje dat je aan Axelle hebt gezonden.
Jullie krijgen zeker en vast een leuk kaartje of briefje terug!

1 comment:

Anonymous said...

ja uw ma zal momenteel op schiphol zitten(kwestie van het nederlands)zoals sommige beweren.Ik heb haar gisteren nog op de chat gezien en haar dikke kussen gegeven die ze ook aan jullie moet doorgeven.Tot in de week.RenM