Sunday, August 26, 2007

Ijsjesfeest, regenbuitje, verjaardagswensen

Een postje over een beetje vanalles...
Ijsjesfeest, dat was het hier vandaag in Mariners Village: "Ice cream party" van 1 tot 4 pm.
Een lekkere bananasplit heb ik gegeten, met warme chocoladesaus (njammie njammie). Ook Alain en Axelle genoten van een lekker ijsje naar keuze.
We zaten aan het zwembad, nadat we dat ijsje hadden gegeten, toen het ineens begon te druppelen. REGEN... allelujah!
Echter niet om over naar huis te schrijven (hoewel ik het hier dan toch wel doe).
Bleek dat het op zee aan het stormen was en dat wij hier nog een uitlopertje kregen van enkele druppeltjes. Niet voldoende echter om het zwembad te verlaten, want een half uurtje later was de hemel opnieuw blauw en verwarmden de zonnestralen het zwembad en de zonnebaders.

26 augustus... een dag die ik normaal gezien bij mijn vriendin zou doorbrengen (of toch een deel van de dag), want al sinds mensenheugnis hebben Marleen en ik de gewoonte dat we elkaar de dag van onze respectievelijke verjaardagen uitnodigen om samen te feesten. Verleden jaar kon ik er niet bij zijn, dit jaar ook niet... maar uiteraard maken we dat volgend jaar goed! Dan wordt het trouwens voor ons beiden ook weer een "speciale" verjaardag (45 zomers....).

Happy Birthday Marleen... doe er nog vele jaartjes bij en ontvang hierbij 3 dikke zoenen vanuit Marina del Rey! En ps: ook een gelukkige verjaardag aan je ventje, want die beent je binnen enkele dagen bij!

No comments: