Friday, August 03, 2007

Toeval of niet? Een leuke verrassing...

Toeval of niet? Da's wat ik me daarjuist afvroeg...
Ik had net een kaartje geschreven voor mijn "zuske Rosette" in Belgiƫ en ging het hier gauw in de bus stoppen (in de hoop dat de postbode nog niet zou zijn langsgekomen).
Ik had pech, hij was al langsgekomen en raad eens wat er in mijn brievenbus zat? Inderdaad, een kaart van Rosette... Is dit nu toeval of niet?

Ik vond het alleszins wel erg toevallig... precies telepathie.
Het was een mooi kaartje, dankjewel Rosette. En voor de curieuzeneuzen: Er zat een beschermengelkaartje op met volgende tekst: "Ik bescherm de beste vriendin ter wereld." En op de achterkant: "Ik help je om altijd zo'n lieve en begripvolle vriendin te blijven zoals je nu bent. Want liefde kan vergaan, maar echte vriendschap blijft altijd bestaan."

Ook voor ons Axelle zat er wat leuks in en ook zij was in de wolken. Ze heeft prompt de stickers in haar dagboek gekleefd (zodat ze zeker niet verloren gaan).
Het beschermkaartje zit al in mijn portefeuille en komt er niet meer uit...

Dus zeg me nu eens: Is dit toeval of niet???

1 comment:

Anonymous said...

veel plezier met je vrienden en je mooie reis!
groeten, emma