Wednesday, November 21, 2007

Happy Thanksgiving

OK, jullie vieren dit feest dan wel niet in België... maar toch besteed ik er een postje aan...

Dankbaar ben ik voor wat en wie we in België hebben achtergelaten...
"een hechte familie, goede vrienden, toffe collega's en zo veel meer..." en vooral voor het feit dat zij ons terug met open armen zullen ontvangen als we teruggaan volgend jaar.

Dankbaar ben ik dat we dit "verhaal" kunnen schrijven, allemaal dankzij mijn ventje die mij overtuigde (en geloof me dat hij werk heeft gehad) om dit avontuur aan te gaan. Dankbaar dat ik van hem zo maar even 2 jaar vakantie mag hebben, terwijl hij hier toch erg hard moet werken. Dankbaar dat Axelle hier als een klein Amerikaantje zal vertrekken volgend jaar, met voldoende bagage en wat meer assertiviteit!

Dankbaar ben ik dat we, dankzij de leuke lieve mensen die we hier hebben leren kennen, ook hier ons "thuis" kunnen voelen en we ons nu bij de "rijke" mensen ter aarde kunnen noemen die niet 1 maar zelfs 2 "homes" hebben! Want het voelt toch wel een beetje als thuis met al die nieuwe vrienden om ons heen.

Dankbaar ben ik dat we morgen aan tafel zullen zitten met de meeste van hen... samen smullend van een lekkere kalkoen en al wat daar bij wordt gegeten...

HAPPY THANKSGIVING dus beste vrienden en familie!

2 comments:

Anonymous said...

mijn armen zullen 180 graden openstaan om u terug vast te nemen,spijtig dat ik geen drie paar armen heb maar ik zal gezelschap meebrengen naar de luchthaven zodat ieder van jullie drie in een paar armen kan.uw zus

Anonymous said...

Zijt maar zeker dat we jullie terug zullen ontvangen en hoe?

We zijn al druk plannen aan het maken voor wanneer, hoe laat, met wie, hoeveel drinks en food er zal nodig zijn.

Groetjes,


Nadine en Kris