Sunday, January 06, 2008

Beste collega

Lieve "Collega",

Ik kom nog even terug op het commentaar dat je in vorige post schreef.
Bij deze wil ik jou nog even van harte danken voor het informeren en vooral voor al de moeite die je hebt gedaan om mijn Alain te overtuigen (mij moet je niet overtuigen (lol)).
Alain heeft echter nog 1 vraag, namelijk of dit dan betaald verlof gaat zijn....
Kan je daar misschien nog eens proberen achter te komen? Misschien komt het dan toch nog in orde voor mij.

Vriendelijke groet,

Je "Collega-op-tijdelijke-rust"

2 comments:

Anonymous said...

ok,ik ga eerst fitnessen en daarna spring ik op het werk binnen bij de dienst verloven en laat ik iets weten,ik heb vandaag verlof tot horen collegiale groeten

Anonymous said...

geachte,
ik volg vol belangstelling jouw blog.
daar heb ik namelijk gelezen dat je bij terugkomst graag nog wat thuis had vertoefd.
nou is dat in belgie heel simpel omdat te verkrijgen.
bij je eerste werkdag maak je namelijk een zeer groooote entré.
je opent de deur begint direct luidkeels te roepen:joehoe allemaal,hier ben ik:
en dan wordt het belangrijk,je zet een stap naar voor en neemt een superduik over de mat.
je valt en breekt daarbij een pols en je verlof voor de volgende 3 maanden begint.
dit is geen grapje want ik heb er ervaring mee.
natuurlijk is dit anoniem,je begrijpt wel waarom