Thursday, January 17, 2008

A room with a.... spectacular view

Deze ochtend konden we een schooltje dolfijnen zien langskomen in het kanaal van de Marina. Daarom dus ook dat we ons hier blauw betalen aan huur!
In Elewijt in den hof zien we hoogstens eens wat katten rondlopen of een duif bij de Monty in den hof landen... hier zien we dus dolfijnen, zeehonden en pelikanen in onze voortuin...




Oh ja, enne Oma... ik moest van Axelle haar "gingerbread" ventje fotograferen en het op de blog zetten met de vermelding: "Oma, je bent je speculoos vergeten!". 'k Zou zeggen, we houden het nog wat bij tot in maart... maar ik heb het wijselijk weggegooid vermits het volgens mij nu al niet meer eetbaar was, hoewel het toch nog leuk oogde!

5 comments:

Anonymous said...

Dat is inderdaad eens wat anders dan katten en duiven, he.
Hier zitten veel papegaaien, en lawaai dat die kunnen maken! De eerste keer toen ik ze hoorde dacht ik dat het bleirende kinderen waren.
Groetjes,
Nele

esse said...

BEESTIG!

Anonymous said...

In den hof zien wij van alles springen hahahaha Rosette

Anonymous said...

Jaja Rosette. Kristine, wij zien Rosette en Monty zich nog altijd zeer dartel door te tuin bewegen.
Watch out als jullie terug zijn.

Groetjes
Bère en Goedele

Anonymous said...

het zaldan toch niet in hunne flikker zijn zeker.het is wat friskes;mira