Friday, January 25, 2008

Regen, regen, regen...

Zoveel regen er nu valt, hebben we vorig "regenseizoen" hier absoluut niet gezien!
De I-5 is voor een stuk gesloten door de hevige sneeuwval..., in Santa Barbara was er wateroverlast, op sommige plaatsen viel er hagel... en hier in de Marina regent het en waait het op z'n Belgisch! Belgisch herfstweer... dat is waar het op lijkt!
Is dit misschien een voorproefje om ons voor te bereiden op onze terugkeer (lol)?

Wat doe je dan op zo'n regenachtige dag?
Sporten? Neen, want ik heb verbod gekregen van mijn kiné in België omdat ik misschien wel eens een ontstoken slijmbeursje zou kunnen hebben in mijn bil. Dankjewel Pol voor de gratis consultatie over de webcam. Ik neem dus ontstekingsremmers, leg ijspacks en rust.
En omdat ik dus moet rusten, ben ik aan mijn foto-albums begonnen.

Ik ben eergisteren naar CVS gegaan en heb een 80-tal foto's laten ontwikkelen van alle dingen die we tot hiertoe hier hebben gedaan. Enkele fotootjes dus per folder op de PC.
Nu ben ik dus druk aan het knippen, passen en kleven...
Leuk... maar de emoties beginnen nu ook naar boven te komen. Want het drukt je natuurlijk met je neus op de feiten dat er een einde aan het komen is aan dit mooie liedje.
Zojuist enkele foto's ingekleefd van een feestje met al onze vrienden hier... en toen gebeurde het.
Ineens enkele waterlanders... zomaar uit het niets!
Ja, ik ga dit missen... hoewel ik met heel mijn hart ook hunker naar mijn familie en vrienden in België!

"Time flies when you're having fun", zeggen ze. Wel, ik kan dat alleen maar beamen!
Natuurlijk beter zo dan elke dag wanhopig aftellen naar je terugkeer hé!

Maar toch: "Mixed emotions, mixed feelings..." héél verwarrend allemaal.

6 comments:

Anonymous said...

Inderdaad regen, regen ,regen! Ik heb het zo nog niet zolang na elkaar weten regenen sinds we hier zijn. Het kan alleen maar beter worden,he!!
Wij zullen jullie hier ook missen als jullie terug naar Belgie vertrekken, snif,snif. Dus we moeten nog veel leuke dingen doen samen zolang jullie hier nog zijn!
Tot vanavond,
Nele

Anonymous said...

nele en kurt,profiteer er nog van,want ik ben aan het aftellen tegen dat mijn sjoekes terug in Belgie wonen.Ik heb jullie in LA ontmoet en vond jullie toffe mensen de groetjes van Rosette en laat het maar regenen dan zijn jullie dat terug gewoon

kastelke said...

Wanneer vertrekken jullie terug naar Belgie, Kristine? De tijd is wel heel erg snel voorbij gevlogen!
Is Axelle ook blij om terug 'naar huis' te gaan, of wil zij nog wat langer blijven?
In ieder geval is dit een belevenis geweest die ze voor de rest van haar leven niet zal vergeten. Wie weet wil ze ooit wel zo'n high school year terug naar Amerika.

kristine@BackinBelgium said...

Elke, half juli zijn wij terug in België! Inderdaad de tijd is voorbijgevlogen!
Axelle wil terug naar Lore en Dieter, haar vriendjes in België!
Maar aan de andere kant wil ze graag "lockers" in High School... Grappig!
Aan alle mooie liedjes komt een einde... maar wat we hebben gehad, kunnen ze ons toch niet meer afpakken!

Anonymous said...

Beste Kristine & Co
Jullie zijn weeral een ervaring rijker.
Afscheid nemen doet inderdaad pijn maar in het leven moet je keuzes maken, wat niet altijd gemakkelijk is.
Ondertussen hebben jullie weeral vele mensen leren kennen wat niet onbelangrijk is.
Nog veel plezier en geniet ervan.
Groetjes,
Renata

Anonymous said...

hier in belgie is er eentje gelukkig dat zijn vriendinneke hem ook mist.
groetjes mama van dieter