Saturday, January 05, 2008

Filmpje meepikken

Vermits het weer momenteel niet erg zonnig is.... bij momenten zelfs erg nat (hoewel ik denk dat het vandaag over bleef), vonden wij dat we deze namiddag eens een filmpje konden meepikken.

Axelle wilde graag "The water Horse: Legend of the Deep" zien.




Deze film bleek zeker ook geschikt voor volwassenen, geen enkel probleem.

Axelle was wel effe bang toen Crusoë (the water horse) werd gebombardeerd door de soldaten die het voor een onderzeeër waanden. Inderdaad, toen werd brave Crusoë een beetje "boos" om het zo te stellen.

Maar gelukkig wordt het "uit de kluiten gewassen beestje" daarna terug "braaf" en komt alles in orde. Oef... anders hadden wij hier zeker weer met nachtmerries af te rekenen.


Na de filmvoorstelling besloten we nog even binnen te wippen bij Nordstrom Rack (dat was aan de overkant van de filmzaal The Bridge). Bij Nordstrom Rack kan je veel kleding, schoenen en accessoires vinden tegen ongelooflijk lage prijzen.
Alain slaagde er in zijn schoenen te vinden die hij niet kon kopen in Camarillo bij Cole Haan omdat zijn maat er niet was. Hier dus wel!

Ik paste een DKNY jeans die me perfect op het lijf geschreven leek te staan en die boven op de gewone lagere prijs nog eens extra -25% bleek te kosten.... maw een superkoopje!

Axelle kocht schoenen... Ik geef toe, niet het genre schoenen dat ze normaal gezien van mij zou krijgen, je zou ze trouwens in België niet vinden... Maar ze wilde die schoenen ZOOOOO GRAAAGGG dat ik het niet over mijn hart kreeg om "neen" te zeggen.
Om de avond af te sluiten, aten we gezellig thuis: rode kool met worst (erg Vlaams wintereten... maar één van de favorieten van Axelle). Enne... Oh ja oma, mijn rode kool is goedgekeurd (oef!).

2 comments:

Anonymous said...

Ik heb geinformeerd op het werk,je krijgt dus extra verlof tot en met 1 november voor uw huis op orde te krijgen een collega

De Martens in Pasadena said...

Ik ben deze namiddag ook naar "The Water Horse" gaan kijken met de kinderen. Mooie film, maar met momenten toch wel griezelig vonden Margaux en matisse!
Groetjes Nele