Monday, March 24, 2008

Beter laat dan nooit...

Beter laat dan nooit... en op LA-tijd zijn we nog op tijd!
GELUKKIGE VERJAARDAG aan mijn dierbaarste buur Rosetteke!
We hadden er zondag aan gedacht dat we jou vandaag een belletje moesten geven. Maar het was nogal een drukke dag (dat lees je wel in een post één van de dagen).
Vandaar dat de telefoontjes wat over het hoofd werden gezien.

Toch nog een zéér gelukkige verjaardag en heel veel dikke verjaardagszoenen van uw zuske hier in de States.
Tuurlijk ook zoveel van mijn andere huisgenoten en van mijn bezoeksters.

SMAK SMAK SMAK SMAK SMAK....

1 comment:

Anonymous said...

sjoeke,je was op tijd voor mijn verjaardag hoor,ik geef u een dikke kus terug en tot binnen een dikke drie maanden dan zullen we alles tegelijk vieren,uwe papa is bij ons geweest.En bedankt voor de maandelijkse kaartjes die ons toch dicht bij elkaar houden en hielden.Groetjes aan uw ma en tante chris, alainke en axelleke Rosette