Friday, March 28, 2008

Terug thuis in Belgenland

Veilig en wel zijn ze toegekomen in Belgiƫ.
Gelukkig hadden we hen op een vlucht met Lufthansa laten boeken, want blijkbaar waren alle BA-vluchten serieus vertraagd. Dat zag ik nadat ik afscheid van hen had genomen op de luchthaven.
Heb beide dames deze ochtend al op de webcam gesproken en moet zeggen dat ze me beiden bevestigden dat ze ronduit tevreden waren van de Lufthansa-service en ook van de beenruimte in het vliegtuig.
Ik ben blij dat alles dan uiteindelijk toch goed verlopen is.
Dankjewel mama en dankwjewel tante Chris voor jullie bezoek.
En ook heel erg bedankt voor alle cadeautjes die jullie voor ons allemaal bij hadden!
Wij hebben genoten van jullie aanwezigheid en hopelijk vonden jullie het hier ook wat plezant!

Indien nog iemand ons wil bezoeken, haast je... de klok tikt genadeloos verder!
Eind juni is het hier gedaan.

2 comments:

saskia said...

We zijn vorige keer ook met Lufthansa/united gevlogen en waren ronduit te vreden. Voor zo een lange vlucht viel het echt goed mee.

Volgende vlucht naar Europa voor mij is met Delta. Ik kijk er persoonlijk niet naar uit :(

Anonymous said...

allee alles is veilig verlopen ik ben blij,ik zit te wachten op jullie terugkomst.rosette