Friday, March 23, 2007

Daar is ze

Met een kwartiertje vertraging kwam mijn "zuske" vandaag aan land.
Alain zag door mijn papa's verrekijker dat de KLM-vlieger in de lucht hing en ik maakte er een fotooke van (als ge heel veel inzoomt dan ziet ge dat het nen blauwe is).

Wij vertrokken naar de luchthaven en bij de laatste passagiers kwam ze eindelijk door de deur gestapt... moe... boos op de douane (omdat het daar véél te traag naar haar goesting ging). Maar... ze was denk ik wel blij dat ze er was.

Ik viel in haar armen en moest natuurlijk weeral "bleiten"... ge kent me hé...
Maar ik was dolgelukkig dat ik mijn "zuske" eens terug kon vastpakken.

De rit naar huis ging ook al niet al te vlot: files...

Eens thuis werd de valies uitgeladen, vlak voor de voordeur (binnen wel te verstaan).
Alle cadeautjes werden uitgedeeld... kleren voor Axelle, schoenen voor Axelle, cadeautjes van Rosette voor ons alledrie, kleren voor mij... Belgische chocolade eieren voor ons Axelle en ook nog een mooie Paastekening van de kindjes uit het 4de leerjaar van de Regenboog, haar klas in België. Wat zat er verder nog in die valies? Brieven van vriendjes van Axelle, een superlief briefke van Rosette's ouders, een prachtig groot gevuld chocolade-ei van bakkerij Joëlle (waarvoor ook onze dank Joëlle!) (fotootje daarvan moet ik nog nemen en zal ik later posten)... dus weeral héél veel dingen die wij met open armen ontvingen!

Na het avondeten maakten we nog een wandelingetje langs het kanaal en daarna was het richting zetel... want ondertussen was mijn zuske al wel 24u wakker... Wie doet haar dat na?

Morgen begint de vakantie.... JOEPIE... wat er op het programma staat? Zon en rust denk ik!

Het vliegtuig op onderstaande foto is moeilijk te zien (inzoomen is de boodschap), kijk rechts naast de uitstekende palmboom!






1 comment:

Anonymous said...

joehoe,
niet teveel bleiten he!
geniet ervan want ons moeke zal jullie ook moe krijgen zenne.
groetjes uit elewijt;
mira brent dieter.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx