Friday, March 02, 2007

Herval

En wij die dachten dat het met Axelle's herstel de goede kant opging... neen... niet dus!
Deze namiddag begon ze terug koorts te krijgen, erger te hoesten... en daar hou ik niet erg van zo net voor een weekend ... Want is hier wel een dokter van wacht? Ik zou het niet weten.
Dus maar het dokterskabinet gebeld en ik mocht direct met haar langskomen.
Opnieuw onderzocht... longen nog steeds ok (oef), maar niet het resultaat dat we vandaag hoopten bereikt te hebben volgens de dokter.
Een sterkere hoestsiroop en andere antibiotica zijn het resultaat van dit bezoek en ook het feit dat ze minstens maandag nog een extra dag thuis moet blijven.
Wat een leuk weekend leek te worden (zon in overvloed... een sleepover met een vriendin...) zou dus wel eens heel wat minder kunnen worden.
De zon zal nog wel van de partij zijn, maar of we er gaan kunnen van genieten, da's wat anders. Het zwembad is in ieder geval al "off limits".
De sleepover, die mogen we volgens mij compleet vergeten, want zoals ik al zei staan er volgende week tests op het programma op school en ik zou niet willen dat ze haar vriendinnetje besmet!
Hopelijk gaat het nu snel de goede kant op...

2 comments:

Anonymous said...

bij onze kleinkindjes idem dito. 'k Zag gisteren in het zwembad Amber en ik dacht dat ze wijnpokken had, maar ze zei dat het van de carnavalschminck was. Vanmorgen echter telefoon van onze Geert en ze staat nu op haar lijfje ook vol. 't Was ook in het school al bezig dus ze zou er niet aan ontsnappen, en nu maar hopen dat de kleinste eraan ontsnapt. Alhoewel het misschien beter is als die het nu ook krijgt dat zijn ze er ineens vanaf. Aléé nog een goed herstel ginder en vele kusjes

Anonymous said...

Chrisje, ons Axelle had dat ook toen ze nog geen jaar oud was. Ze heeft het 3x gehad... pas na de 3° keer was het totaal OK. Dus hopelijk krijgt de jongste het niet... en Amber: hopelijk gaat het snel over, want die jeuk, da's vreselijk!
Dikke kus van Kristine