Monday, March 05, 2007

En weer maar eens naar de dokter...

Axelle is terug "OK" voor school. Morgen gaat ze terug naar de les...
Mama is nu "out"... ik heb namelijk een keelontsteking met een stevige hoest en moet dus ook antibiotica nemen.

Gelukkig is Alain nog steeds "ver van huis", want anders zou hij wellicht de volgende zijn. Wel spijtig voor hem dat ik net nu mijn stem verlies... die zal hoogstwaarschijnlijk terugzijn wanneer hij terug in LA landt! (grapje!)

Ik denk dat ik er nu wel over mag schrijven... dat mocht niet eerder vanwege het "surprise-effect".
Alain moest nl. op zakenreis naar Londen en stak dus het kanaal over om effe binnen te wippen bij familie en sommige vrienden... De tijdspanne is echter tekort om iedereen te kunnen bezoeken, want hij moet ook nog verderreizen naar Amsterdam... maar toch heeft hij enkele mensen echt verrast. Totaal onverwachts stond hij bij hen aan de deur en belde aan. Zij deden nietsvermoedend de deur open en vielen bijna omver van verbazing (dat heb ik met toch laten wijsmaken en ik kan het me levendig inbeelden dat hij wel dé laatste was die ze op dat uur aan de deur zouden verwachten).

Wat ook leuk is, is dat hij nog net in België zal zijn wanneer zijn zus haar verjaardag viert... da's mooi meegenomen.

Hopelijk is het ergste hier bij mij door wanneer hij later op de week weer thuiskomt, zodat ik niet meer "besmettelijk" ben, want met jetlag is hij zeker nog meer ontvankelijk voor microben dan anders.

En we hebben die dokter en de apotheek nu al meer dan genoeg gesponsord vind ik!

No comments: