Thursday, March 15, 2007

De afgelopen week...

Ja, hier ben ik dan nog eens...
Er is deze week niet veel gebeurd, dus valt er ook niet veel te schrijven... vandaar de stilte.
Op andere blogs konden jullie al lezen dat het hier prachtig weer is geweest de afgelopen dagen, daar heb ik dan ook ten volle van genoten. Na school stond er steevast wat tijd in en aan het zwembad op het programma.

Nog iets dat ik het vermelden waard vind, eigenlijk een persoonlijke boodschap aan Elke: "Blij dat je van gedacht bent veranderd en dat je terug aan het posten bent. Net als nog vele anderen ging ik toch nog regelmatig eens op je blog kijken of er toch nog geen nieuw postje was. Ik was dus uitermate blij te kunnen lezen dat je opnieuw aan het schrijven bent!" En voor allen die nu nieuwsgierig zijn geworden, hier is het blogadres: http://kastelke.blogspot.com/

Axelle's accidentje van vorige vrijdag is al bijna volledig vergeten, nog een klein wondje naast haar oog, maar het heelt mooi.
Mijn hoest én loopneus willen maar niet wijken voor de medicatie (die deze middag is beëindigd), dus ik zal er moeten mee leven denk ik.
Alain zit terug in het Amerikaanse ritme en de jetlag is afgeschud... dus dat zit allemaal goed.

Al 2 dagen na elkaar met mijn Duitse vriendin Gaby naar de gym hier geweest tot het zweet in onze schoenen staat en je onze topjes kan uitwringen. Met twee is het stukken leuker dan alleen. En ter ontspanning trek ik daarna nog mijn lengtes in het zwembad... Als nu dat vet niet wegsmelt dan weet ik het niet meer!

Vanavond is het weer salsales (mét Alain) en morgen weer dames-salsa... en dan is de week weer om.

Zaterdag gaan we met de Belgen hier in Californië pannekoeken eten ter gelegenheid van Lichtmis... dit pannekoekenfestijn is georganiseerd door de Belgische Club hier.
Lekker lekker!

En zo vliegen de weken hier voorbij... het lijkt alsof we nog maar een maand geleden hier aankwamen en ondertussen zijn het er al 8!

"Time flies when you're having fun!"

4 comments:

Anonymous said...

Kristine,
Goed dat jij veel beweging hebt want met al dat lekkers dat jij per invitatie moet veroberen.
Ik zou ook wel graag salsa lessen willen volgen maar mijne partner ziet dat natuurlijk niet zitten. Om te bewegen ga ik dus maar wat joggen (3 X / week) niet slecht hé ? en dat op mijne leeftijd - nooit gedacht !
Dat je vlug mag genezen en tot de volgende keer.
Doei,
Renata

Anonymous said...

Hallo Kristine,
We missen jullie hoor, denk dat we bezoekje in zomer niet halen maar nog niet uitgeloten op andere moment. Weer was hier ook prachtig afgelopen week, we hebben met de kinderen genoten van jacuzzi in de zon.... we bellen binnenkort. Groetjes, Emma

Anonymous said...

altijd maar sporten en daarna pannekoeken een .
is dat een nieuw goeroe dieet ofzo????????
mirakke.xx

kastelke said...

Kristine, ik ben de eerste twee maanden van het jaar ook heel de tijd aan het hoesten geweest. Niks hielp. En het is eigenlijk heel plots gestopt (toen ik al meer dan een week geen medicatie meer nam). Hopelijk geraak je er snel vanaf, want leuk is het niet.
Geniet maar lekker van het weer, wij hebben hier net de hagelbollen rond ons oren vliegen, en ik dacht dat men voor morgen zelfs nog sneeuw voorspelde!
En bedankt voor de verwijzing naar mijn blog! Ik ben ook blij om terug te zijn!