Sunday, March 11, 2007

March 12 - "Happy Birthday Mama"


De maand maart telt op onze verjaardagskalender vele jarigen en dus dacht ik:

“Waarom al deze mensen niet in 1 keer een gelukkige verjaardag wensen?”

En hier ga ik dus:

Aan al mijn vriendinnen en vrienden die deze maand een jaartje ouder worden:

VAN HARTE GEFELICITEERD en vooral DOE ER NOG VELE JAREN BIJ.

Aan mijn goede vrienden die ik onopzettelijk had overgeslagen vorig jaar (omdat ik het té druk had met het voorbereiden van onze verhuis)... nogmaals mijn excuses en ik hoop dat ik het bij deze heb goedgemaakt. Nu ik verder van huis zit, meer tijd heb, vergeet ik jullie verjaardag niet en denk ik hoe fijn het zou geweest zijn, mocht ik jullie persoonlijk 3 kussen hebben kunnen geven.

Maar waarom schrijf ik nu over al die verjaardagen?

Zoals de titel van deze post het zegt... 12 maart wordt mijn mama een jaartje ouder.

Via mijn persoonlijke messenger, Alain, kreeg zij al wel een verjaardagscadeau en een kaartje... maar toch wil ik haar via deze weg nog eens in de bloemetjes zetten en haar zeggen wat een fantastische mama zij wel is!


Gelukkige verjaardag mama... uiteraard had ik ook jou liefst mijn drie kussen komen geven, maar hierbij delegeer ik onze papa om het voor mij te doen!

2 comments:

kastelke said...

Gelukkige verjaardag, mama van Kristine!!! Maart is een schitterende maand om in te verjaren. :-))

Zelf durf ik de verjaardagen van mijn vrienden ook wel eens vergeten, en dan heb ik niet eens zo'n geldig excuus als jij vorig jaar had, Kristine.

Anonymous said...

DIKKE KUSSEN VOOR DE JARIGE;
DOE ER NOG VELE JAREN BIJ;
VANWEGE MIRA XXXXXXXX