Thursday, May 03, 2007

Mijn "facial"

Vermits ik dan toch zoveel "verdien" (zie post hiervoor), mocht ik mezelf vandaag eens een extraatje gunnen! Een cadeautje van onzen Alain in feite... want als ik het met mijn 138.000 dollar moet bekostigen, moet ik natuurlijk nog eerst effe nagaan wanneer en hoe ze ze gaan uitbetalen (grapje!).

Om 11u had ik een afspraak bij Greta in Santa Monica.
Ik heb over deze dame al eens geschreven in het verleden. Ze heeft al heel wat beroemdheden (modellen en acteurs en actrices) op haar behandeltafel gekregen en vandaag mocht ik me daar neervleien!

Eerst werden de zwarte en witte mee-etertjes verwijderd (aw... vooral op het neuzeke!).
Dan kwam één of ander lekker ruikend lotionneke op mijn gezicht.
Daarna werd alle oude huid weggegomd met één of andere scrub... en ze ging er stevig tegenaan.
Alle producten die ze gebruikt, zijn trouwens producten uit haar eigen productlijn die ze via het internet verkoopt.
Dan een verjongingsmaskertje en daarna een behandeling van de gezichtsspieren met een speciaal door haar ontworpen apparaatje. Het "prikte" af en toe en beetje... want het stimuleert de zenuwen, maar het was wel zo dat ik nog steeds kon ontspannen.
Na een volledig uur van verwennerij, was ik een jongere versie van mezelf... Mijn velletje voelt terug zeer zacht aan en (misschien is het gezichtsbedrog) ik vind dat mijn rimpels op mijn voorhoofd wat minder diep liggen.

Na al dat "werken" (voor Greta toch!), kwam de kers op de taart: met Greta naar haar favoriet restaurantje om te lunchen. Greta is een fantastische vrouw, een echte "Vlomse" met Amerikaans accentje want ze woont hier al 19 jaar.
We aten samen aan crabcakes en daarna een lekkere sla met geroosterde tonijn met peper.... Njam njam!

Het was al snel tijd om terug huiswaarts te rijden en Axelle op te gaan halen aan school... Die bleek buikpijn te hebben. Kon ook moeilijk anders als je niet luncht! Het eten op school was niet lekker en de boterhammen die ik had meegegeven, die had ze zelfs niet opengedaan... Thuisgekomen had die dus razende honger en kon het niet snel genoeg gaan... De buikpijn was daarna dan ook even snel weer weg als ze was opgekomen!

Vanavond ga ik met mijn ventje op toer... Désirée, de babysit, komt bij Axelle blijven. Wel leuk om 1 avondje in de week voor ons beiden te hebben. De salsales is voorlopig even afgelopen... de avond kan dus alle kanten op!

3 comments:

Anonymous said...

waar blijft dat fototje ? Kunnen wij dit eens kontroleren van die rimpeltjes!!!! Dat zal wel meevallen zeker ?
Renata

Anonymous said...

Ja ik heb producten van cory mer gekocht het helpt wel maar die wedde in dollars is er niet dus die aankoop zal éénmalig zijn vrees ik Rosette

Anonymous said...

Laat een foto zien van jezelf! Wat een luxe... Gr, Emma