Sunday, April 01, 2007

Einde van Rosette's vakantie

Mooie liedjes duren niet lang... inderdaad, morgen keert Rosette terug naar haar ventje in Elewijt en blijven wij achter, maar wel met mooie herinneringen en een glimlach op ons gezicht.
Het waren 10 fantastische dagen met veel lol en plezier.
Het is zo dat je pas weet wat je mist als je het weer efkes dicht bij jou hebt gehad.
We hebben hier ook wel fijne vrienden en buren, maar niets of niemand kan toch tippen aan Rosetteke en de Monty vrees ik!
We hebben hier inderdaad wat afgelachen samen... spijtig genoeg tellen we nu de uurtjes... morgen deze tijd zit ze al enkele uren in het vliegtuig en komt de landing in Schiphol nabij.
Maar eerst nog even zeggen wat we de laatste dagen nog hebben gedaan...

Vrijdagochtend vergezelde Rosette me naar de salsales. Daarna reden we de tickets halen voor Universal Studio waar we zaterdag naar toe zouden gaan. Deze tickets kunnen we via Alain's werk goedkoper kopen, dus loonde het de moeite er eventjes voor naar Hawthorne Bld te rijden. 20 dollar per stuk goedkoper... dat kan al tellen hé.

Daarna ons terug naar Marina del Rey gehaast, waar we bij Panera een lekkere sandwich gingen eten om daarna Axelle op te halen van haar laatste schooldag.
Ik voelde het al toen ik aan school wachtte, ik was doodop. Mira kreeg dus gelijk... Rosette had me "kapot" gekregen. Thuis gekomen ben ik dus het bed ingedoken en heb er meer dan 2u in liggen rusten. Ik had ineens 0,0 energie over!

Gelukkig was dit op zaterdag over, want toen stond Universal Studios op ons programma. Rond 11u waren we ter plaatse en we bleven er tot 6u 's avonds. Hebben heel de dag rondgelopen, van de ene naar de andere attractie... Het was prachtig en echt de moeite waard. Axelle had ook dolle pret... en ook wij, de ouders...

Ik ben er door de straat van Desperate Housewives gereden met het studiotrammetje... voor een fan als ik was dat wel best te pruimen! We zagen er "jaws", de auto's van Back to the Future, de auto van Magnum, the Blues Brothers, en deden alle attracties aan waar we niet te lang moesten wachten.

's Avonds gingen we nog naar Hollywood Bld om er de Walk of Fame aan Rosette te tonen en daarna gingen we lekker eten in een plaatselijk restaurantje aan de strip, nadat Axelle eerst nog wat had afgetroggeld bij "Build a Bear" (knuffelwinkel).

Hieronder een aantal foto's die voor zich spreken... een filmpje volgt later op de week, want ik moet het nog naar Youtube downloaden en dat kan wel effe duren.















No comments: