Tuesday, April 10, 2007

Opnieuw naar de dermatoloog

Vandaag moest ik terug naar de dermatoloog. De dokterspraktijk had me namelijk laten weten dat, uit voorzichtigheid, een grotere perimeter moest worden weggenomen aan het vlekje dat ze vorige keer hadden verwijderd.
Niets ernstigs... goedaardig, maar wel kans op teruggroei als ze het niet zouden doen.
Uiteraard wilde ik geen draadjes in mijn rug tijdens onze trip naar Las Vegas, vandaar dat het tot vandaag was uitgesteld.
Net als vorige keer gebruikten ze terug zo'n speciaal toestelletje waarmee in één draaibeweging de hele vlek weg snel wordt genomen.
Binnen 2 weken mogen de draadjes eruit en dan kunnen we dit hoofdstuk eindelijk vergeten.

Ah ja... en het is niet voor de centen dat ze deze niet-verteerbare draadjes gebruiken maar wel voor medische redenen. Vorige keer maakte ik daarover een opmerking in mijn post. Maar toen ik dan 2 weken later de draadjes liet weghalen, moest ik helemaal niets betalen! Toch nog iets dat "gratis" is!

1 comment:

Anonymous said...

wat goed dat alles oke is.
men is toch maar gerust als alles achter de rug (letterlijk en figuurlijk) is.
mira