Wednesday, April 11, 2007

Fietstochtje

Voor de eerste keer sinds we hier wonen, pakte ik deze ochtend de fiets van de haak en ging ik langs de Oceaan fietsen. We (Gaby en ik) reden richting Santa Monica en omdat het zo goed ging nog een heel stuk verder omhoog.
Er lag veel volk te zonnebaden op het strand, op Venice was er een gezellige drukte... ze waren er weer films aan het opnemen (zie blog van Ann) en hoewel er redelijk wat fietsers op het fietspad toerden, hadden we toch genoeg plaats om op ons tempo verder te bollen.
Amerikanen zijn nu niet meteen grote "fietshelden"... velen van hen wiebelen gevaarlijk heen en weer als ge hen ziet fietsen, oogt inderdaad komisch maar ik zou niet graag in botsing komen met zo'n fietser! Maar het viel dus goed mee... zo goed dat we dit wat meer op ons programma gaan zetten, toch alleszins tot zowel zij als ik van onze neusverkoudheid vanaf zijn (want dat blijft maar aanslepen!).
Halverwege stopten we en gingen voor een koffietje in een cafeetje vlakbij het strand, daarna volgde uiteraard de plaspauze en dan hup terug de fiets op en weer richting huiswaarts.
Thuisgekomen was het bijna lunchtijd en dus besloten we samen op ons terras te lunchen.
Nog een gezellige babbel en voor we het wisten was het hoog tijd om naar school onze kids te gaan oppikken.

En dan vragen ze zich in Belgiƫ af of ik me niet verveel!

1 comment:

Anonymous said...

hey Kristine, op zulke manier zou ik me ook wel willen "vervelen". Ge hebt gelijk dat ge ervan geniet. Wij kijken hier uit naar het weekend want de zon zou ook hier volop van de partij zijn. Voor hoelang ???
Groetjes van tante jeanne en gert