Friday, April 20, 2007

What about a walk in the pouring rain?

Vanochtend zou ik met mijn vriendin Gaby gaan fitnessen...
Toen we aan school doorgingen, begon het weliswaar hard te regenen (eindelijk, want het werd hier eens hoog tijd dat de regen alles eens zou opfrissen en de waterreservoirs terug wat gevuld kunnen geraken).
Gaby zag een fitness niet echt zitten en stelde voor om eens in de regen te gaan wandelen... iets dat hier eerder uitzonderlijk dan regel is.
We hebben dus 1u lang in de stromende regen (wel goed ingepakt in een regenponcho) langs de Balloon Laguna gewandeld, zagen mooie vogels genieten van de regenbui, kwamen voorbij superdure huizen die te koop stonden voor het luttele bedrag van 1.750.000 dollar... en genoten...
Bijna onverstelbaar... ik had echt niet gedacht dat ik het ooit in mijn leven leuk zou vinden om in de regen te gaan wandelen.
Ondertussen schijnt het zonnetje alweer, maar met een beetje geluk valt er nog een buitje uit voor vanavond... we zien wel.
Ook de temperaturen waren vandaag niet echt op z'n Californisch: 11°C tijdens de buien en nu 13°C...
Maar daar zit ik niet echt met in mijn buik, want vanaf morgen wordt het alweer terug beter en staat het zonnetje weer terug op het menu.

1 comment:

Anonymous said...

hoi,hier zou het ook eens mogen regenen,alles is te droog voor ons landje,ik kom van bij Van Campen en moest jullie de groeten doen Rosette