Thursday, May 15, 2008

Fotootjes van 11 mei - Honolulu zoo

Hier zijn we terug met enkele fotootjes van 11 mei.
Hieronder zie je Alain en Axelle voor één van de oudste hotels van Honolulu. De Moana Surfrider is een mooi oud gebouw schuin tegenover ons hotel. Hier verbleven leden van de koninklijke familie vroeger (volgens een boek dat ik aan het lezen ben over de geschiedenis van Hawai).


Hierboven zie je een "Indian banyan", deze boom oogt zeer impressionant en is zowat overal op Oahu te vinden. Hij heeft, zoals je kan zien, vele luchtwortels.
Hieronder foto's van de zoo... we hadden er zo vele mooie dat ik heb besloten me echt te beperken.


Zo'n schoon vogeltjes dat ik hier zie... het is niet te geloven! Nonkel Harry gaat werk hebben om me al de namen van die beestjes te geven!


Reuze-schildpad? Wij vonden van wel... en zo zaten er enkele exemplaren in de zoo.



En hieronder, kan het ontbreken, een beeld van een surfer! Uiteraard! Dat is hier (net zoals bij ons in Marina del Rey) dagelijkse kost...


Meer nieuws volgt later...




1 comment:

Anonymous said...

Hallo Kristine,
Inderdaad, zeer mooie foto's. Ben benieuwd naar de volgende reeks.
Ben weeral stik jaloers en ik zit hier maar tussen die 4 muren !!!
Groetjes,
Renata