Friday, June 20, 2008

Afscheid

Ongeveer 1 week voor ons vertrek... vandaag het eerste afscheidsfeestje!
Kurt kan er zondag niet bij zijn, vandaar dat we vandaag met hen een bbq hadden bij ons thuis.
't Was een gezellige avond.... mijn waterlanders kwamen aan het eind van de avond boven... afscheid nemen is niet makkelijk! Maar ja, ik ben dan ook niet zo'ne "sterke" als de Kurt hé!
Zijn eigen woorden hé... zou eens graag zien hoe hij het volgend jaar gaat doen?! (lol)

In ieder geval... ribbetjes met bbq-saus, vispakjes, steak, sla en aardappelsa... het verzacht de pijn, samen met een (en liefst meer) goed glaske wijn!

Na het eten gingen de kinderen nog samen zwemmen en van de jacuzzi genieten en zoals Mathis zei: "Ik ben zo relaxed na dat zwemmen"... misschien moet ik dat nog even meer doen de laatste week?!

Nele zien we deze zondag nog terug, samen met de kids! Kurt... we'll miss you... take care!

1 comment:

Anonymous said...

Dag Kristien, Alain en Axelle,
Toen ik thuis kwam heb ik heel de nacht geweend! ;-)))
Neen, even serieus, we gaan jullie ook missen, dank je voor de leuke tijd in LA, wij moeten nog even voors doen... Ik hoop ook dat we het wat langer kunnen trekken dan jaar, dat vliegt mij wat te rap voorbij. Doe ze daar de groeten in Belgie! We komen zeker af, weer of geen weer!

Kurt