Monday, June 02, 2008

Alain opgeroepen als jurylid

Jaja... er stak vandaag een brief in de bus. Alain is opgeroepen als jurylid voor de "Superior Court of California County of Los Angeles".
Maar... hij heeft het perfecte excuus om eronder uit te komen. De week van de start van het proces: 14 juli eerstkomend.
Vermits wij dan al terug Belgische inwoners zullen zijn, kan hij dan ook niet meer de "Jury service" gaan uitvoeren. OEF!
We moeten echter wel de papieren invullen en terugbezorgen, anders riskeren we een boete van 1500 dollar.


Ook ik heb een oproep te doen... ik heb met deze titel vast en zeker jullie attentie hé.
Wel, wij komen dus terug in Belgenland op 13 juli. Op 16 juli heb ik al bezoek (straffe toeren hé).
Gaby, mijn Duitse vriendin, komt met haar 2 kinderen helpen bij de verhuis op 17 juli.
17 juli hebben wij een verhuisfirma ingehuurd om al onze spullen op te halen bij onze ouders.
Mijn oproep is dus de volgende:

WIE HEEFT ER MATRASSEN OF LUCHTMATRASSEN VOOR ONS????

Want, vrijdagavond, 18 juli, komen daar nog 3 personen bij (Jana, Puska en Nina)... Inderdaad onze Croatische vrienden komen vanuit Zagreb naar Elewijt gereden.
Een onderonsje LA dus in Elewijt! Als dat niet leuk is.

Ik zal voor 4 mensen alvast matrassen hebben (maar heb er zelf 3 van nodig). Ze willen allemaal graag bij ons "in huis" logeren... sorry voor al diegenen die al een "bed en breakfast" wilden aanbieden!

Dus: luchtmatrassen of gewone matrassen welkom... voor 5 personen!

Rosetteke, hebt gij nog wat matrassen over in uw logeerkamer?

BEDANKT OP VOORHAND

6 comments:

Anonymous said...

Beste Luitjes,

Wij hebben ook nog een dubbele luchtmatras.
Mag je zeker lenen.Groetjes
Goedele

Anonymous said...

Wij hebben zowiezo altijd een matras op overschot en een matraszeteltje (dit laatste wel niet geschikt voor lange mensen).
Dus laat maar iets weten waar en wanneer het afgeleverd moet worden !
Groetjes,
Veerle

Anonymous said...

ok wij hebben twee matrassen op de kinderbedden,en op zolder heb ik nog twee dunne matrasjes maar die kunnen op elkaar zodat het er 3 in totaal zijn,jullie krijgen ook lakens en dekens of dekbedden ter beschikking.Ge weet dat is graag gedaan en misschien kom ik ook wel logeren zodat ik ook een vakantie gevoel heb hahahaha

Anonymous said...

ja die laatste was van mij hé sjoe ik was mijn naam vergeten te zetten ROSETTE

De Martens in Pasadena said...

Meendegijda??? Kunnen ze Belgen daarvoor oproepen? Djeezes!!

Ja matrassen genoeg in ons huis in Waarschoot, alleen zijt ge daar niets mee he met mij hier in LA.
LOL.

Groetjes,
Nele

@nn said...

Op het oproepbriefje staat er ook een puntje dat je als niet citizen ook geen jurylid mag zijn. Zij weten dat niet uit hun gegevens. Ben ook al opgeroepen geweest en het briefje terugsturen met het aankruisen van dat vakje was voldoende, als niet-amerikaan mag het dus gewoon niet. Spijtig want het moet wel een aparte ervaring zijn.