Thursday, June 19, 2008

HET IS VAKANTIE!!!!!!

Deze ochtend nog een half dagje school... meer om afscheid te nemen dan wat anders. En ja, ook nog om het eindrapport te krijgen, dat trouwens weer zeer goed was. Ons meisje heeft haar best gedaan!
Verder gebeurde er niet veel: een film kijken, spelen... hoewel eerst gezegd was dat er een baseballgame zou zijn tussen 5th graders en de leerkrachten. Dat laatste is afgezegd, volgens mij had de hitte er wel iets met te maken!
Vandaag vernam ik namelijk dat er eergisteren een aantal leerlingen gewoon flauwgevallen waren op school, bevangen door de warmte! Ik kan me dus levendig inbeelden dat ze geen herhaling wilden en dus dat baseball gewoon hebben laten vallen.
Afscheid voor Axelle dus van haar 5th graders klasgenoten, maar ook voor mij van alle mama's en papa's met wie ik dagelijks een babbeltje sloeg aan de schoolpoort.
Ook afscheid van de leerkrachten... vandaar enkele fotootjes...
Foto 1: Axelle met (links) de klashulp van vorig jaar en (rechts) de klashulp van dit schooljaar.
Foto 2: Axelle met haar juf van het 5de leerjaar, Ms Saxton.
Foto 3: Axelle met haar leraar van vorig jaar, Mr Bax.

En zo is de vakantie hier dus officieel begonnen. Mr Bax die zien we misschien deze zomer al in Belgiƫ, want hij gaat zijn familie in Nederland bezoeken.

Verder nog wat praktische dingen geregeld vandaag voor onze verhuis en het inleveren van de leasingwagens, onze roadtrip nog wat verder uitgestippeld... We hebben het traject veranderd om niet door Texas te moeten rijden. Iedereen had ons namelijk ten sterkste afgeraden dat te doen. Nu komen we langs boven Texas ingereden, want we wilden toch wel graag Dallas en Houston bezoeken op weg naar New Orleans. In New Orleans zouden we tijdens mijn verjaardag moeten toekomen en blijven we een dagje of 2.

Maar eerst nog enkele dagen genieten van onze vrienden, het goede weer en het zwembad!

4 comments:

Anonymous said...

Hallo Kristine,
Die 2 jaar zijn ongelooflijk snel voorbij gevlogen ! Wanneer mogen we je terug bij TE verwachten of zie je het niet meer zitten ?
Nog veel plezier en tot ziens
Renata

Anonymous said...

nen DIKKE PROFICIAT aan ons Axelle
Ze heeft het weer eens ferm klaargespeeld.
nu nog effe wachten en dan zijn jullie weer onder ons
tante chris

Anonymous said...

IK BEN HEEL BLIJ DAT JULLIE TERUGKOMEN MAAR VOEL OOK MEE VOOR DE VRIENDEN DIE GE DAAR MOET ACHTER LATEN IK ELK GEVAL TOT BINNEN KORT EN DIETER ZIT SCHERP HOOR VOOR ZIJN HARTVRIENDIN TERUG TE ZIEN.. gE ZULT DE HITTE WEL MOETEN MISSEN VREES IK. KUSSEN ROSETTE

Anonymous said...

Hey Kristine,

afscheid nemen is nooit leuk natuurlijk. Maar terug thuis komen is ook altijd wel fijn. Geniet nog van de laatste, waarschijnlijk drukke week en van jullie roadtrip.
Ik ken er wel een paar die heeeeel blij zullen zijn als het half juli is.
groetjes van tante Jeanne en Gert