Tuesday, November 14, 2006

Bezoek van de burgemeester van LA



En dit is 'm, de burgemeester van LA







Gisteren mocht Coeur d'Alene, de school waar Axelle naar toe gaat, het bezoek ontvangen van de burgemeester van LA, Dhr Villaraigosa. Hij kwam niet alleen maar was vergezeld van Olympische atleten. Het was een "kick off event" om te proberen de Olympische Spelen van 2016 naar LA te brengen.

Het is trouwens niet de eerste keer dat een Olympisch atleet de school bezoekt. Er was op een "Monday gathering" al eens een bobsleeƫr die kwam spreken over volharding enz... waar de kinderen dan ook vrij vragen aan mochten stellen.

Als je onderstaand artikel leest, zal je zien dat de school nog zeker bezoek van zo'n atleten mag verwachten... Leuk toch!

Hieronder de link naar het desbetreffende artikel:

http://cbs2.com/local/local_story_317192655.html

4 comments:

@nn said...

Zie, voila ze, ik wist het dat ik moest beginnen sporten, ik voelde dat al aankomen. Tof hoor!

saskia said...

Tof,

nu ben ik benieuwd welke olympier aan Axel haar school gekoppeld wordt, misschien wil ik ook wel weer eens terug school :)

Maar ergens moeten ze wel gelijk hebben, want als ik hier zo rond mij kijk aan de unief zijn de meeste studenten hier enorm slank en zie ik veel studenten hier op de campus lopen, er wordt ook snel wat basket gespeeld in de middagpauze. Dus deze mensen zijn allesinds beter dan ikke in het combineren van een gezond lichaam in een gezonde geest.

@nn said...

Ok kristine, de "spam" heeft je gevonden! Zeker niet op hun links klikken en ze onmiddellijk verwijderen. Als het erg wordt zul jij ook je 'wordverification' moeten aanzetten, dan mogen wij weer van die vervelende cijfers en letters intypen. Succes!

kristine@BackinBelgium said...

Ann: 'k heb uiteindelijk gevonden hoe ik die kan deleten. Maar voor de zekerheid toch maar de word verification op gezet... Groetjes!