Sunday, November 12, 2006

Ladies night

Gisterenavond was het dus Belgian Ladies Night.
Om 6.30 pm stond Saskia met haar nieuwe Honda aan mijn deur om me op te pikken.
Al "tetterend" (uiteraard) reden we naar het restaurantje dat Inge had uitgepikt: Le petit restaurant op Ventura Bld, waar we om 7.30 hadden afgesproken.
5 minuutjes voor tijd waren Saskia en ik als eersten ter plaatse.
Al snel kwam de rest van het gezelschap ook opdagen.
Er werd gebabbeld over vanalles en nog wat en vooral lekker gegeten. GOEDE KEUZE INGE.
Ikzelf had zeebaars besteld (zie foto): njam njam!



















Spijtig genoeg waren 3 dames uiteindelijk er toch niet bij, wat het totaal op 10 bracht... maar dat zal qua decibels wel voldoende geweest zijn voor het kleine gezellige restaurant!

















Links aan de tafel te beginnen van vooraan de foto: Ann, Hilde, ikke, Pascale
Rechts aan de tafel (idem): Inge, Nele, Saskia, Veerle en Ilse


Het was leuk, heel leuk zelfs en hopelijk wordt dit in de nabije toekomst nog eens georganiseerd!
8 van de dames gingen nog een pintje pakken nadien, Saskia en ikzelf besloten huiswaarts te keren omdat het toch nog een uurtje rijden was voor ons... en al "tetterend" kwamen we uiteindelijk terug thuis.

Nu vertrekken we om Axelle op te pikken en dan richting Long Beach naar de brunch (weer eten dus!!!!)...

8 comments:

@nn said...

OH Help wat zie ik eruit met die flash! 't Was inderdaad eens plezant en geslaagd.

Anonymous said...

kristientje is dat stuk vis voor 1 persoon of voor 4? Dat lijkt mij wel hééél groot. Ziet er alleszins lekker uit.

kristine@BackinBelgium said...

Tanteke: zo'n supergroot stuk was het nu ook weer niet zenne... Ik denk dat op mijn bord veruit het minste lag... Allé, toch als ik zo direct rond mij naar de andere borden keek (hihi)...
Ann: zo erg is het nu ook weer niet hé...en 't was inderdaad geslaagd!

Anonymous said...

Maar Kristine , je telt wel verkeerd hoor. We waren maar met negenen. Daar zat zeker rum ofzo in die vis??
T'was heel gezellig, alleen deden m'n stembanden wel pijn na een paar uur "roepen".
Misschien kunnen we volgende keer eens gaan hiken of piknikken?
Inge

Anonymous said...

Heel gezellig! Lijkt me heel leuk dat jullie elkaar zo nu en dan eens zien.

Inge, ik dacht net hetzelfde, ik telde er ook maar 9!

Groetjes,

kristine@BackinBelgium said...

Inge en Hilde: ja, waar ik die 10 dames vandaan haal... Joost mag het weten! Zeker té diep in mijn Cabernet Sauvignon gekeken (haha)... Sorry: inderdaad: 9 dames dus!

Anonymous said...

Wel, dat moet echt wel leuk zijn, zo nog eens als Belgen onder elkaar kunnen tetteren als je in het buitenland woont!

kristine@BackinBelgium said...

Annelica: inderdaad... gewoonweg FANTASTISCH!