Wednesday, November 01, 2006

Trick or treat




















Eigenlijk zou ik nu moeten kuisen, maar ik dacht er net aan dat ik nog een foto heb van het resultaat van het trick or treaten gisterenavond.
We vertrokken om 7 pm en eindigden de avond in ons stulpje om 10.30 pm... laat genoeg dus voor de kinderen.
Nancy had sushi gekocht en pizza voor de kinderen. Na het rondlopen door de straten had iedereen wel wat zin gekregen in een hapje en Alain en ik zorgden voor het natje...
Ongelooflijk hoeveel mensen we op straat zagen... het leek wel de Meir in Antwerpen op een zaterdagnamiddag! Iedereen verkleed, tot de honden toe... ja echt waar! De hondjes die we tegenkwamen hadden speciaal ontworpen Halloweensuits aan!
De huizen waar we gingen trick or treaten waren PRACHTIG gedecoreerd (moet een bom geld kosten!), sommige zelfs met heuse springkastelen (maar dan wel spookkastelen om in het thema te blijven natuurlijk). Anderen waren erg inventief en hadden bv zo'n skibox aan hun voordeur gelegd, daar lag dan een verkleed persoon in, die uit zijn kist herrees als er mensen voorbijkwamen.
Eerlijk gezegd was het evenveel "fun" voor mij als voor Axelle denk ik. Ik heb mijn ogen uit mijn hoofd gekeken! Volgend jaar moet Alain absoluut meegaan... dit missen zou echt jammer zijn. Dus, we gaan voor hem een kostuumpje kopen, zodat hij volgend jaar mee "moet".

Zo, dit gezegd zijnde, ga ik nu aan mijn kuis beginnen (want je kan je wel inbeelden dat het wat overhoop ligt na zo'n bende over de vloer gehad te hebben)...
















Volwassenen (van links naar rechts): Clemenz, Kristine, Jeff (man van Nancy), Nancy, Jeff (man van Tamzen)... ontbreken: Tamzen en Saritha (pitstop!) en Alain (fotograaf)

Kinderen (van links naar rechts): Amy (dochter van Nancy en Jeff), Maia (dochter van Tamzen en Jeff), Chloé (dochter van Saritha en Guy), Axelle (u allen gekend), meisje en 2 jongens waarvan ik (foei!) de namen niet heb onthouden (het zijn de kinderen van Clemenz) en uiterst rechts in Spiderman-outfit: Michael (zoon van Nancy en Jeff).

Al deze mensen zullen trouwens ook op Axelle's verjaardagsfeest aanwezig zijn op 16 december... ge weet dus waar ge u aan kunt verwachten hé ma en pa!

2 comments:

Anonymous said...

het ziet er inderdaad uit als of je iets beleefd hebt!
Tof, en Axelle was een hele mooie heks

en de zon..... hier is de kou toegeslagen...

Groetjes, EMMA

saskia said...

Veel lawaai en hoofdpijn :)

Tenminste dat is toch wat er elke kerst/pasen gebeurde met mijn hoofd als ik de familie van mijn ma zag (ik ben veruit de oudste, k denk dat de jongste nauwelijks 2 jaar oud is)