Wednesday, November 08, 2006

Onverwacht bezoek

















En voor zij die het niet zouden weten: Hilde links en Ann rechts op de foto!
En... zoals ge ziet... hebben we ondertussen de instellingen van het fototoestel terug "juist" kunnen zetten (oef).


Alain was vandaag thuis gebleven, omdat zijn hoestbuien meer en meer frequent beginnen te worden en hij deze namiddag sowieso toch naar de dokter moet.
We zaten net aan de lunch op ons terras toen de telefoon rinkelde...
Ik kreeg een dame aan de lijn, waarvan de stem me wel bekend in de oren klonk maar die ik toch niet kon plaatsen. Het bleek Ann (zie Californian bloggers) te zijn, die me wat probeerde wijs te maken.
Groot was de verrassing toen bleek dat ze samen met Hilde (zie eveneens bij de Californian bloggers) hier in Mariners Village stonden met de fiets. Blijkbaar waren ze deze ochtend samen gaan fietsen vanuit Malibu en waren ze zo tot bij ons gereden.
Uiteraard was dit Belgisch bezoek meer dan welkom. Er werd wat over koetjes en kalfjes gepraat, de laatste Belgische pralientjes werden bovengehaald en rond iets na 1pm moesten ze terug vertrekken, want ook Ann moet uiteraard tijdig aan school staan (en ze moesten nog eerst het hele eind terugfietsen).

Bedankt Ann en Hilde voor dit onverwachte bezoekje! 't Was heel leuk! Tot zaterdagavond... dan kunnen we verder "tetteren"!

9 comments:

@nn said...

Was even schrikken he!

Ge ziet, zo ver wonen we ook nog niet uit elkaar he!

@nn said...

Was even schrikken he!

Ge ziet, zo ver wonen we ook nog niet uit elkaar he!

saskia said...

Amaai

k zou ook verschoten zijn

Anonymous said...

ik denk dat dat inderdaad wel schrikken was want ik dacht dat die niet zo dichtbij wonen. 't Zal zeker wel door het aanhoudende warme weer komen zeker dat zij zoveel energie hebben.

Anonymous said...

Wow, maar als jullie zo dicht bij elkaar wonen dan snap ik niet dat jullie niet vaker afspreken. Heel gezellig lijkt het me om in het verre buitenland toch eventjes landgenoten te zien en te spreken.

Anonymous said...

He, wat leuk dat jullie op 'rijafstand' van elkaar wonen! Gezellig zo'n Belgen-onderonsje. Hier nog geen Belgen tegen gekomen... maar ik mag niet helemaal niet klagen wat buren betreft!

Groetjes,

Anonymous said...

Sorry, tikfoutje... De eerste 'niet' mag je schrappen, natuurlijk! Komt ervan als je niet naleest...

Anonymous said...

voor en keer dat alain ook op de foto staat mag hij wel leren lachen he.
in elewijt lachte hij altijd.
of was dat met onze zotte koppen?????
mira

kristine@BackinBelgium said...

Aan allemaal: neen, zo dicht wonen we nu ook weer niet bij elkaar. Ann en Hilde hadden een stuk met de auto afgelegd en daarna gefietst. Ann woont wel een uur rijden hier vandaan: rijden met de auto dan wel te verstaan he. Dus... toch niet zo evident tijdens de werkweek.

Mira: mijn ventje was wel ziekskes he... en inderdaad in Elewijt kon hij nog is met uwe zotte kop lachen (haha)... komt dus maar rap is af... (hint hint)