Monday, November 20, 2006

Kerstshopping

Deze ochtend richting Ikea Carson, samen met Gaby (mijn Duitse vriendin)...
Eindelijk die kader gevonden die we nog nodig hadden voor het laatste schilderij van mammie. Want telkens we bij Ikea waren, was die maat in die kleur uitverkocht!
Nu dus meer geluk... misschien omdat ik er niet echt speciaal voor naartoe was gegaan?!
Een mooie donsovertrek gekocht en nieuwe onderlakens (niet dat we hier met een donsdeken slapen, allé nu toch nog niet, maar enfin... ik vond het zo'n knappe... en kon dus niet weerstaan!
Verder nog wat kleine prulletjes, zoals aardappelschillertjes, taartenschep... en dan naar de tent op de parking waar alle kerstspullen stonden.
ONTGOOCHELING alom! Ik die bij Ikea meestal toch wel leuke dingetjes vind, vond het deze keer maar niets... Niets dat me echt aanstond, niets dat mooi oogde!

Dan maar naar Michaels op Rosencranz... Gelukkig dat Gaby al die winkels hier weet zijn en ook goed haar weg kent, zodat ze me feilloos van hier naar ginder kon loodsen. Maar ja, da's alleen maar normaal, want Gaby woont hier al wel 16 jaar!

Bij Michaels vond ik dan wel wat ik zocht, alleen geen mooie "piek" voor boven op de boom... alleen maar van die afschuwelijke strikken. Neen, dan maar liever niets er bovenop! 'k Heb trouwens nog wat tijd om verder te zoeken hé! Iemand ideetjes?

Wat het dan geworden is? Donkerrode kerstbollen, gouden en rode langgerekte krullen (heel fijne exemplaartjes) en 2 slingers met fijne bolletjes: een gouden en een rode.
Als de boom binnen enkele weken staat, dan krijgen jullie een foto...

3 comments:

@nn said...

Hah, daarom was het zo stil!

Ik had al eerder in vorige posts commentaren gezet, je zou die ergens per mail moeten binnenkrijgen en dan goedkeuren om te verschijnen. Ik denk dat daar iets fout is gegaan, tenzij je mijn tekstje helemaal hebt afgekeurd natuurlijk.

Anonymous said...

eindelijk terug commentaar (had er zeker al 3 gepost en zag niks ver-
schijnen en ook geen andere commen-
taren, dus ik wist dat er iets fout zat). Ik heb vroeger ook ipv een piek een strik in mijne boom gedaan maar hem wel zelf gemaakt met 2 verschillende linten in de-
zelfde kleur maar anders van uitzicht; moet jou ook wel lukken, zoniet moet ge aan je ma vragen om hier schoon lint te kopen, eventueel doe ik dat voor jou.
kusjes

kastelke said...

Laat Axelle een mooie ster maken, uit glitterpapier of zo, en hang die boven in je kerstboom!