Monday, June 25, 2007

Bezoek aan mijn werk - maandag 25 juni

Vandaag, na een minder goede nacht, zat ik wat suf aan het ontbijt.
Zo vergaten we glad dat het mijn papa's verjaardag was (SHAME ON US)... maar gelukkig hadden we zijn verjaardagscadeautje al op zaterdag gegeven (oef oef).

Ik moest vandaag naar Tractebel omdat ik mijn papieren wilde gaan halen voor mijn verlenging van mijn tijdskrediet. Tuurlijk was dat niet de enige reden. Ik wilde heel erg graag mijn collega's en vriendinnen op kantoor terugzien.

Hoewel ik mijn mama had beloofd dat ik om 3pm ten laatste thuis zou zijn, werd het uiteraard heel wat later.

Iedereen wilde weten hoe het eerste jaar was verlopen en mijn vriendinnen Martine en Carine namen me mee uit eten naar l'Alliance, waar ik een lekker slaatje at met parmaham, kipblokjes en zongedroogde tomaatjes.... Lekker! Enne, bedankt voor deze tractatie en jullie goed gezelschap!

Blijkbaar zat de jetlag er nog goed in, want na een half bord zat mijn buikje zo vol als wat!

Aan iedereen bij Tractebel... het was héél leuk jullie terug te zien en te mogen voelen dat jullie me nog niet vergeten waren.

2 comments:

Anonymous said...

SJOEKE GE ZIET DAT GE EEN FERME MADAM BENT HE WIE ZOU U NU KUNNEN VERGETEN?PS IK HAD DE PAPA ZIJN VERJAARDAG NI VERGETEN HOOR ROSETTE

Anonymous said...

Beste Kristine,
Spijtig dat ik er niet was op maandag. Ik zal je verder volgen via je blog.
Nog veel plezier in het druilerige België.
Groetjes en dikke kus
Renata