Thursday, June 21, 2007

Laatste uurtjes

De laatse volledige dag in LA zit erop, vannacht de laatste nacht (toch voor 3 weken) in ons bedje hier en morgen deze tijd hangen we al zo'n 3 uurtjes in de lucht.
Vandaag was nog een drukke dag, want uiteraard wil ik mijn ventje in een proper flatje achterlaten, met proper gewassen en gestreken kledij, met een gevulde ijskast en wat ingevroren zelfgekookte gerechtjes.
Het was dus tegen de tijd koken, strijken, wassen, lakens verversen enzovoort enzovoort...
Axelle had een vriendinnetje over, dus die merkte er niet veel van en het hielp me wel vooruit want zo kon ik in goed tempo verder werken.
Kort intermezzo om nog een extra B12 spuitje te gaan halen en dan deze namiddag lekker gaan luieren in en aan het zwembad. Zoals Saskia het op haar blog al schreef, is het hier nu echt wel lekker warm en superzonnig geworden na de June gloom van de voorbije weken.
Morgen heeft Alain een dagje vrij zodat we niet gehaast naar de luchthaven moeten rushen maar alles rustig aan kunnen doen.

Gisterenavond heb ik hier al een verjaardagsdineetje gekregen van onze vrienden Nancy en Jeff. Nancy kookte een lekkere spaghetti en als dessert kreeg ik een kommetje met ijs en een brownie. Uiteraard met een kaarsje erop dat ik na hun "Happy Birthday" mocht uitblazen (maar niet vooraleer ik een wens had gemaakt).
Ik vier mijn verjaardag dus vele keren dit jaar: gisteren, op de dag zelf en dan nog eens de laatste zaterdag van juli want dan komen onze Amerikaanse vrienden tafelen en boemelen ter gelegenheid van mijn 44 op 7/7/07.
Eigenlijk wilden ze ons terug meetronen naar Vegas omdat ik met deze nummers GELUK zou hebben naar het schijnt.
Wel, als ik al gewoon het geluk heb dat iedereen rondom mij gezond blijft, dan ben ik al heel blij... het geld mogen ze dan gerust houden.

Volgende posts en fotootjes zullen nu dus vanuit Belgie komen...

Aan mijn ouders, Rosetteke, Mira en Dieter: tot zaterdag op de luchthaven zo ergens tussen half 5 en 5 pm (indien mijn vlucht op tijd is, de bagage niet zoek is geraakt, we onze vlucht niet gemist hebben (haha)).

2 comments:

Anonymous said...

hey sjoeke ge zult die nog wel lezen voor ge vertrekt,wij staan er zeker en vast veel te vroeg mij kennende,Dieter geeft niet af dat Axelle naaste hem in de auto zit tot inWaarloos dikke kussen en een goei vlucht want ge moet wel wa geduld hebben eer ge hier bent hé,ik kreeg het ook op de zenuwen voor ik er was,maar eens we elkaar zien is alles ok mits wa bleiten en zakdoeken gebruik. Alainke mijne sjoe doe het daar goed terwijl wij uw vraake effe lenen ook dikke kussen van mij en monty

Anonymous said...

doe het ons niet aan dat ge uw vlucht mist want dan valt dieter terplekke bewusteloos.
tot morgen onze dikke schatten.
mira en dieter;
xxxxxxx