Monday, June 04, 2007

Ditjes en datjes


Ik heb het eindelijk gevonden: mijn Koninckske! Zoals Nele me vertelde, bij Wholefoods. Er is er een nieuwe opengegaan in El Segundo en daar heb ik een paar flesjes van dit edele drankske gekocht! En zojuist er eentje ingeschonken (sorry voor het glas... maar, de smaak is er niet slechter op!)...











Zaterdagavond toen we hier op ons terras zaten, kwam er hier een SUPERJACHT de haven binnengevaren. Zondag zijn we dat effe gaan bekijken van naderbij! ONGELOOFLIJK GROOT mét helicopter en jacuzzi op de achtersteven... en er begon een party op dat jacht. Eén voor één kwamen de dikke auto's aangereden: Bentley, Ferari, Porsche... noem maar op, de ene al duurder dan de andere. We hebben niemand herkend... stiekem hoopten we natuurlijk dat er iemand bekend zou tussenzitten, maar neen...

Alain moest uiteraard een paar fotootjes nemen van dit ongetwijfeld superdure jacht, dat trouwens van Nederlandse makelij is. Wie er meer wil van weten, kijk eens op deze website:

http://www.hakvoort.com/pages/2005_jemasa/description.htm







































Gisteren lekker ontbeten in het clubhuis, neen ... in feite buiten aan het zwembad. Verder eigenlijk niet te veel gedaan, buiten natuurlijk een kijkje gaan nemen bij die rijke stinkerds!

Vandaag een rustige dag achter de rug... voelde me eigenlijk niet zo goed en dat is nu pas een beetje beter sinds het avondeten.

Morgen heb ik een doktersafspraak voor mijn grote teen. Ik heb me namelijk gestoten en die nagel zit wat losjes en er zit een serieuze bloeduitstorting onder. Ik vrees dus dat ze daar aan gaan moeten prutsen (ai ai die spuitjes!)... Loop ik vast en zeker met een dikke omwikkelde teen de volgende dagen (leuk!). Wilde eigenlijk wachten tot in België, maar het begon vandaag té veel pijn te doen, vandaar de afspraak...

Woensdag is er "poetry reading" van Axelle's klas, gevolgd door een brunch. Uiteraard neem ik mijn cameraatje mee... en vrijdag is er een lunch voor alle volunteers van dit schooljaar.

En zo vliegen de weken hier voorbij!

4 comments:

Anonymous said...

awel kristineke nu ontchoogeld ge mij.
ik heb zooo naar u gewuifd en geroepen van op de jacht ik zat in de helicopter.
kende gij mij al niet meer of waard ge jaloers??
mira

Anonymous said...

hé sjoe ik ben hier bij jef en lees uw blog we hebben het weer samen goed geflikt hé ik heb ook een blauwe teen mijn vleesplank is erop gevallen,die boot trek op niks de onze is veel ruimer dag sjoe tot in de week rosette

Anonymous said...

Voor $250,000.00 (plus expenses) is dat yacht het jouwe, voor een week wel te verstaan.
Werner (Chicago)

Anonymous said...

Wel Werner, dat is nou net "iets" boven ons budget...Maar als jij er eens met uitvaart en richting LA komt, willen we best wel eens aan boord komen!
Groetjes
Kristine@LA