Monday, June 25, 2007

Het schoolfeest - zondag 24 juni

Axelle was al van 's ochtends aan het vragen wanneer het nu middag was, zodat we EINDELIJK zouden vertrekken naar het schoolfeest van DE REGENBOOG in Elewijt, haar vroegere school hier in België.

Aangekomen op school, heb ik haar eigenlijk bijna niet gezien. Het was altijd maar rondhollen met Dieter, Lore en de andere kindjes van het 4de leerjaar.
Wij gingen samen met Rosette, Monty, Mira en mijn ouders naar de BBQ, ik genoot van een lekker Palmke en dronk héél véél koffie om wakker te blijven.
Zo rond 3pm begon ik namelijk serieus last te krijgen van mijn jetlag.

Toen de regen roet kwam strooien op het schoolfeest, besloten we om bij Mira thuis nog wat verder te gaan babbelen en dat vonden Axelle en Dieter helemaal geen probleem.
Ook daar heb ik ze eigenlijk niet gezien voor we weer naar huis gingen.



Thuis hadden we nog niet ons avondeten achter de kiezen of de halve familie stond al aan de deur. Allemaal zeer benieuwd naar onze verhalen uit het verre Amerika.

Om 9.15pm was het weer hoog tijd om onder de wol te kruipen en zo eindigde dag 1 van onze vakantie in België.

1 comment:

Anonymous said...

KRISTINE GE WEET TOCH DAT ONZE JETLAG 2 DAGEN ERNA PAS KOMT,ZIE MAAR DAT GE WOENSDAG EEN BEETJE BIJ DE PINKEN BENT OF DONDERDAG DAN KUNNEN WE MISSCHIEN EENS GAAN FIETSEN VOOR DAT GE HET VERLEERD HAHAHA Rosette