Saturday, June 30, 2007

De solden

Gisteren al efkes met ons mama naar de solden geweest en voor Axelle al wat gekocht en uiteraard ook "wat" voor mezelf: uiteraard van MEXX en ESPRIT.
Vandaag was echter dé dag dat we d'er voluit voor gingen. Voor Axelle waren de kleren opzijgelegd in de winkel, voor mij niet maar de winkel ging wel vroeger open (om 8u30).

Bovenop de solden was er kermis en markt en dus was het zeker niet evident om te parkeren. Wij hadden geen problemen, want wij waren al om 8u30 in de stad maar de mensen die er rond de middag toekwamen stonden in lange rijen aan te schuiven aan de ondergrondse parkings.

Ik kocht een hele valies vol, zodat we nu voor een jaartje verder kunnen.

Veel geld, héél veel geld opgedaan (ook ons mama natuurlijk die Axelle super trakteerde)... maar héél blij met mijn aankopen van dewelke ik weet dat ik veel geniet ga hebben in LA: linnen broeken, shorts, topjes, open schoenen... en ga zo maar verder.

Tegen de middag was het geld op én ook onze moed om nog verder te shoppen was weg, want er was ondertussen zoveel volk in de stad dat je over de koppen kon gaan lopen.

Deze namiddag Axelle niet gezien, ze had zelfs amper tijd om met papa te chatten.
Ikzelf genoot van een namiddag "niksen" en wat boekjes lezen... wat me veel deugd heeft gedaan.

Straks ga ik met Axelle Arno ophalen op een trouwfeest om daarna bij hen thuis te gaan babysitten zodat Kris en Nadine lekker door kunnen gaan tot de vroege uurtjes.

No comments: