Saturday, June 30, 2007

De afgelopen dagen

Wat deed ik allemaal de afgelopen dagen?
Woensdag gingen we in de namiddag naar Veerle (de mama van Lore, Axelle's beste vriendinnetje in België). Veerle had namelijk de meisjes van de klas van vorig jaar uitgenodigd om met Axelle te komen spelen bij haar thuis.
Om 2pm was iedereen daar, het zonnetje was van de partij, alles was dus aanwezig om een leuke namiddag te hebben.
Ik genoot van Veerle's gezelschap en we babbelden bij over alles wat het afgelopen jaar was gebeurd.

Diezelfde avond werd ik verwacht bij Rosette en Axelle bij Dieter om daar te overnachten.
Met Rosette en Monty altijd pret... en dus werd het eigenlijk véél te laat en was Kristine de volgende dag "uitgeteld".

Daarom dat Nadine ons dus moest komen oppikken bij mijn ouders en we er ook gelijk bleven overnachten, want ik vertrouwde het niet dat ik met de auto van mijn ouders moest rondrijden met zo'n vermoeidheid.

Vrijdagavond kwam Meter Nancy met haren Yvan op bezoek, de tijd ging weer véél te snel voorbij en voor we het wisten vielen zowel Axelle als ikzelf weer om van de vaak.

En zo komen we dus al bij vandaag...

Morgennamiddag vieren we de 1ste verjaardag van de kleinste achterkleinzoon van mijn oma... dat wordt dus een weerzien met de hele familie! We hebben dat kindje spijtig genoeg nog nooit (in levenden lijve) gezien, omdat we volop in verhuis waren vorig jaar.

Dat wordt dus LEUK morgen... hopelijk zit het weer wat mee.

No comments: