Friday, October 27, 2006

1ste postje: Luxeprobleempje

Ik zit met een luxeprobleempje... laat me het even uitleggen...
Normaal eindigt op 10 november (maar dan is het hier een officiële feestdag (Veterans Day) en is er dus geen les) mijn cursus "Belly dancing for fitness".
Het nieuwe programma (opnieuw 9 weken dus), start de week erna.
Heb deze ochtend, na de les, het nieuwe aanbod doorgenomen en... voelen jullie het al komen... er is een andere cursus die ik eigenlijk ook wel zie zitten.
Nu wil ik sowieso slechts voor 1 cursus inschrijven, want zo goedkoop is dat hier allemaal niet... maar... ik kan niet kiezen!
Enerzijds is er dus de "Belly dancing" waar ik nu wel de smaak van te pakken heb, anderzijds komt er op donderdagochtend een uitbreiding van het aanbod en wordt er dan een "Salsa for fitness" gegeven.
Velen onder jullie weten dat Alain en ik verleden jaar de smaak van salsa goed te pakken hadden (en nog steeds hebben trouwens)... en ziehier hoe mijn probleem is ontstaan: 2 cursussen die ik allebei leuk zou vinden, maar slechts 1 waarvoor ik wil inschrijven.

Oplossing 1: me inschrijven voor Salsa en als ik het toch niet zo leuk zou vinden als ik hoop, weer overstappen naar Belly dancing? Als dat gaat tenminste... Moet dit dus eens bespreken met Tamzen die alles organiseert...

Oplossing 2: toch maar inschrijven voor de 2 lessen. Maar dat zal ik dan eens eerst met onze "kostwinner" moeten bespreken (hihi)... die onze financiën hier organiseert...

Oplossing 3: gewoon verder gaan met wat ik nu al doe... en als je volgende zin leest, zou dat misschien geen slecht idee zijn:

Vandaag had ik zowaar een privéles bellydancing, want de andere mama's konden niet aanwezig zijn. Het voordeel van zo'n privéles is dat je wel énorm veel leert omdat de hele focus op jouw dansen ligt! De "shimmy" begin ik nu volledig onder de knie te hebben: da's héél snel bewegen met je benen zodat je poep (allé je heupen) er hevig van gaan schudden... en de belletjes van onze rok dus SUPERHARD gaan rinkelen! 't Zou dus misschien toch zonde zijn dit te laten vallen?

Iemand van jullie die een ongelooflijk doordachte oplossing 4 naar voren kan brengen?

3 comments:

saskia said...

Hmm,

donderdag salsa en vrijdag koffie met mij? :)

@nn said...

Met de winter voor de deur in acht genomen, doe ze allebei en ga daarna op vrijdag met Saskia gaan lunchen.

Anonymous said...

Niet zo calvanistisch doen. Gewoon beide cursussen draaien, je leeft maar één keer. maar dan wel genieten van beide cursussen. Er zijn toch wel meer dingen die geld kosten? Kom op, gewoon dóen.