Monday, October 09, 2006

Mammie's laatste vakantiedag

Vanavond vertrekt mammie terug naar België... gedaan met pannekoekskes bij het ontbijt, fruitsalades die voor ons werden gemaakt, hulp bij het maken van het avondeten...
We worden echter niet met "lege handen" achtergelaten, want tijdens haar verblijf hier, heeft mammie ons een prachtig werk gemaakt, waarvan foto getuige.
Dit schilderij brengt kleur in onze flat, waar alles zo maagdelijk wit is.
Zelfs al is mammie dus terug in België, elke dag blijft zij zo dus toch dicht bij ons.
Bedankt mammie voor de uren die je hebt willen investeren in het maken van dit schilderij en natuurlijk ook voor het feit dat we het cadeau hebben gekregen.


5 comments:

kastelke said...

Wow, Kristine, dat is prachtig! Als je mammie zich eenzaam voelt (met haar dochter ver weg in Amerika), dan mag ze gerust eens bij ons komen logeren!

kristine@BackinBelgium said...

@Kastelke: even ter verduidelijking: mammie is Alain's mama... mijn ouders komen pas in december... Mammie heeft in België trouwens een man die op haar wacht, een dochter, schoonzoon en een kleine kleindochter. Ik vrees dus dat ze niet zo snel "eenzaam" gaat zijn en dat dat schilderij dus aan uw neus voorbij gaat. Sorry!

saskia said...

K dacht ook just een werkje bij mamie te bestellen. Het zal dus nog even duren voordat ze terug komt.

Dat doet mij eraan denken dat ik dringend eens kaders moet kopen voor een paar mooie posters omhoog te hangen die ik van mijn zus voor mijn verjaardag vorig jaar heb gekregen.

@nn said...

Tof dat ze dat zomaar bij jullie geschilderd heeft. Een origineel kado op die manier.

kastelke said...

Nou, "mammie van Alain", wij wonen in een hele mooie groene omgeving in de Turnhoutse Kempen (Kasterlee), dus, indien je ooit toch eens een heel klein beetje eenzaam bent, er zijn hier nog heel wat muren vrij! :-)

En inderdaad, zo'n werkje dat heel speciaal voor jullie gemaakt is, dat is onbetaalbaar waardevol!