Wednesday, October 18, 2006

The haircut


Omdat sommigen graag een fotootje wilden, hierbij...
's Avonds zijn zowel Alain als Axelle nog onder de "schaar" gegaan... zodat ieders haar nu terug weer een beetje beter valt.
Het fotootje is wat "geforceerd"... ik ben niet zo goed in poseren, maar zoals jullie zien hangt mijn haar nog goed vast aan mijn hoofd (het had er tijdens de nacht kunnen afvallen door een verkeurde productkeuze bv) en is het nu terug een stuk donkerder dan de vorige weken (zichtbaar voor zij die met mij hebben gewebcamd).

Terwijl Alain en Axelle dus bij de kapper zaten gisteren, ben ik nog wat gaan shoppen (da's wel heerlijk dat je hier om 7.30 pm nog in een kledingzaak kan binnenstappen zonder dat men je vies buitenkijkt). En ja, het is me gelukt! Ik was al samen met mijn schoonmoeder druk op zoek geweest naar een rok (zonder resultaat), maar nu heb ik er eentje gevonden (kaki-groen)...

Vandaag is het fitnessdag..., vrijdag wordt het, na de buikdansles, een koffiekletsochtend met Saskia die hier wat verderop woont.

We zullen dan weer wat "poststof" hebben...

4 comments:

Anonymous said...

Hi guys,
Kristine je ziet er goed uit!!
Alles in orde met iedereen?

Gr, EMMA

kastelke said...

Leuk kapsel, Kristine! Draag je het meestal los?
En ik begrijp dat hoor, zelf vind ik het ook altijd vreselijk als ik me er bewust van ben dat ze me fotograferen. Vraag me dan nadien ook altijd vertwijfeld af of ik in het echt ook zo'n rare bekken trek...

Anonymous said...

in vergelijking met wat Koen doet is dit wel wat braver hé. Ik had al schrik dat ge met zo'n opgedirkt kapsel zou zitten maar dit lijkt echt wel natuurlijk en ja de kleur is donkerder dan voorheen en misschien iets minder rood erin maar het is een echte wintertoon.'k Vind het tof. Ik ga dat aanbod van de koen naar mij sturen nog eens overwegen want ik heb momenteel nogal problemen met nen goeie kapper te vinden.

saskia said...

Goede kappers zijn moeilijk te vinden.

Nu de prijs van die kapper valt goed mee en het kapsel is tof en zo niet te 'beautifull' overdreven opgeblazen (je ziet hier soms zo amerikaanse zakenvrouwen met zo'n kapsel rondlopen).

Nu ik moet ook eens dringend gaan, maar ik ben het zoals gewoonlijk aan het uitstellen (dat doe ik zelfs in belgie)