Sunday, October 08, 2006

Zaterdag: uitstap naar het Getty museum

Gisteren een uitstap naar het Getty museum gedaan. Vooral gaan kijken naar de mooie tuinen, want Axelle zou zich maar verveeld hebben, moesten we de hele dag kunstwerken bekeken hebben. De tuinen zijn er zeker ook de moeite om bekeken te worden (zie maar op de fotookes) en verder hangen er mooie werken van Belgen! Jaja... klein Belgenland is ook vertegenwoordigd. Het museum ligt boven op een berg, waar je met een treintje van de parking naar boven wordt gebracht. Heel prachtige vergezichten... helemaal tot Long Beach kon je kijken... WAW.



































2 comments:

saskia said...

Het Getty museum, k ben er geweest toen ik 17 was. Ik moet absoluut nog eens terug gaan, misschien eens een dag uitstap voor Pieter en mij als het wat rustiger is na al het inrichten/verhuizen/aanpassen.

@nn said...

Ik rij er altijd voorbij als ik richting LA rij, nog nooit binnen geweest. De Getty Villa zou ook de moeite zijn om te bezoeken en ik dacht gratis maar je moet wel reserveren en op maandag gesloten.