Tuesday, October 03, 2006

Postje 2: een postje van ons Axelle



het gaat heel goed in de school.
het is een heel leuke school.
een we hebben een foto van de map van california die heb ik zelf gemaakt (zie foto).
ik heb al veel vrienden gekregen ze zijn heel leuk .
ik heb hier al veel vrienden ik vint ze heel leuk ik speel ook met hun .
ik heb vandaag, 03-10-2006, een pooster gemaakt van de "coastal": dat was leuk maar het niet leuke is dat er jongens bij waaren en die konden er persies niets van en ze zitten ook naast mij op de eerste rij.
de kinderen van mijn klas die mijn vriendinnen zijn, noemen Jackie, Bella, Erica, Dyllen en Christina en nog een waar ik de naam van vergeet.
ik ben hier al veel gaan zwemmen, ik lees al engelse boekjes en donderdag nemen ze hier foto's op school...
en ik haat de fotograaf, alleen in belgie is hij heel leuk.
tot volgende keer
axelle

2 comments:

kastelke said...

Knape map die je gemaakt hebt, Axelle! Zo leer je je nieuwe omgeving ook nog beter kennen.
Vind je de school hier leuker dan in België?
Als je nog wat wilt oefenen met geography: http://www.sheppardsoftware.com/web_games.htm
Je kan hier leuke spelletjes doen in verband met de staten (en hun ligging), de hoofdplaatsen.

Anonymous said...

Axelleke, als ge nu nog eens op je kaartje aanduid waar gij woont dan kunnen wij ook volgen. Ik denk dat gij ginder al heel veel vriendinnetjes hebt en vooral dat gij veel kunt gaan zwemmen dat zal wel tof zijn. Gij zult al wel heel bruin zien zeker met al dat mooie weer? Ik heb je kleren voor hallo-ween gezien maar ge zult nog nen bezemsteel moeten zoeken want heksen die vliegen toch op nen bezemsteel hé.
Allé nog veel kusjes van tante chris en paul