Monday, August 21, 2006

Californian driver license

Vandaag was het dan mijn beurt...
Ik was al om 10 voor 10 aanwezig, mijn examen was pas om 10u30. Maar beter te vroeg dan te laat!
Dan heb ik nog wel tot ongeveer 11u moeten wachten eer het aan mijn beurt was... en dat onder de "bakkende" zon!
Wel, uiteindelijk mocht ik dan toch vertrekken met een zeer vriendelijke, jonge instructeur aan mijn zijde.
Heb een beetje overal rondgereden: in brede en smalle straten, in residentiële wijken... parkeren, achteruit rijden... een beetje vanalles dus.
Voor ik het wist, mocht ik terug het parkeerterrein van DMV oprijden en was de test over. (en daar had ik zoveel stress voor gehad!)
Het verdict: geslaagd (OEF)...
Nu kunnen we dus terug met een gerust hart op vakantie vertrekken woensdag.

Ondertussen is onze salon ook geleverd, ik beloof dat ik een fotootje ga trekken en op de blog zetten, maar nu ga ik eerst nog wat chatten met mijn ouders.

Bay bay...

6 comments:

Anonymous said...

Proficiat, weer een stukje meer ingeburgerd.
Is een salon nu een bank??

kastelke said...

Proficiat met je Amerikaanse rijbewijs!

kristine@BackinBelgium said...

@Marion: voor alle duidelijkheid: een "salon" op zijn Belgisch, is een "zitbank of sofa" op zijn Nederlands.... (hihi) En wat we juist gekocht hebben is een "sectional" in het Amerikaans... dus dat wil zeggen een hoekzitbank. Groetjes!

Anonymous said...

wat voor gedoe is dat hier allemaal met die salon?
gefeliciteerd met je rijbewijs.xxxxxxxxx mira

kristine@BackinBelgium said...

@Mira: hé gij daar in't Molenveld: ni te moeilijk doen hé! (haha)
Groetjes terug en bedankt hé voor uw felicitaties...Miss you!

ilse said...

Van harte gefeliciteerd.