Tuesday, August 15, 2006

Twee posts vandaag

't Is niet zozeer omdat ik hier zoveel heb meegemaakt vandaag, maar vooral omdat het vorige absoluut niets met dit heeft te maken, dat ik er maar een tweede "post" van maak.
Ik wilde even reageren op de commentaren op één van mijn vorige posts, waar men reageert op het feit dat ik zei dat ik gisteren boodschappen zou doen en strijken.
Uiteraard moet ik hier huishoudelijke taken opknappen...
Het is niet alleen zwemmen, shoppen en nog meer van dat plezierigs!
Maar ik vind dat nou niet direct de meest interessante verhalen om neer te pennen, dus zwijg ik er liever over. Als het jullie echter kan troosten: ik heb geen meid in huis... ik heb hier geen mama die dicht bij de deur woont en die wekelijks alles netjes komt onderhouden (zoals dat het geval in Elewijt was)... Neen, elke ochtend heb ik hier een "taak" voor me weggelegd.
Vanochtend was dat alles stofzuigen (want het is hier bijna in alle vertrekken vast tapijt) én stof afnemen... én strijken, want daar was ik gisteren niet aan toe gekomen (haha).

Dus thuisblijvers, niet getreurd, ook aan deze kant van de Oceaan wordt gekuist, gestofzuigd, gestreken, gewassen, enz enz...

Nu ik dat trouwens allemaal terug zelf doe, besef ik maar des te beter hoeveel hulp ik van mijn mama (kreeg) krijg wanneer ik in België ben. "Thanks!"

Genoeg gezeverd over kuisen, wassen en plassen. Nu komt het plezantste deel van de dag: the swimming pool... 't zonnetje schijnt, 't is hier heerlijk, en da's een hele troost als je zo ver van huis bent.

Groetjes aan iedereen en 'k zal jullie een beetje "sunshine" met deze post op het internet zetten, wie weet stopt het dan eindelijk terug met regenen in Belgenland!

2 comments:

Anonymous said...

Rust maar lekker uit na zo'n dag hard poetsen! ;)

Groet uit kaaskoppenland
Peter en Inge

Anonymous said...

Hallokes,

Met diepe droefheid in het hart wil ik jullie laten weten dat Mara, op 14-jarige leeftijd, vanmorgen om 11.45u thuis is overleden.
Nichtje, kan je je emailadres is doorspelen en ook jullie eigenlijke Amerikaanse postadres?
Tx,
Hélène
xxx